دانلود و خرید کتاب تو حجت خدایی ام البنین خدابخشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو حجت خدایی اثر ام البنین خدابخشی

کتاب تو حجت خدایی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تو حجت خدایی

کتاب تو حجت خدایی نوشتۀ ام البنین خدابخشی در انتشارات حامیان به چاپ رسیده است. این کتاب در قالب شعری کودکانه، از تولد تا شهادت شهید مدافع حرم، محسن حججی را روایت می‌کند.

درباره کتاب تو حجت خدایی

کتاب تو حجت خدایی، داستان شهادت شهید محسن حججی و شمه‌ای از زندگی‌نامۀ وی و نیز نحوۀ شهادتش است که به زبان شعر و برای کودکان گروه سنی ب و ج نوشته شده است.

محسن حججی معروف به شهید حججی، از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از معروف‌ترین کسانی است که در ایران به مدافع حرم شناخته می‌شود. او در سوریه به دست نیروهای داعش به اسارت گرفته شد و پس از دو روز کشته شد.

حججی در سال ۱۳۹۳، به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و پس از آن به لشکر زرهی ۸ نجف اشرف پیوست. با آغاز بحران سوریه در سال ۲۰۱۱، محسن حججی نخستین بار قبل از محرم سال ۱۳۹۴، برای دفاع از حرم حضرت زینب، به کشور سوریه رفت و به مدت ۴۵ روز در این کشور حضور داشت. وی دوباره در ۲۷ تیر ۱۳۹۶، به سوریه اعزام شد و در ۱۶ مرداد همان سال، در منطقۀ تنف واقع در مرز کشور‌های عراق و سوریه ابتدا توسط تروریست‌های تکفیری داعش اسیر شد و بعد از ۲ روز اسارت، در منطقۀ الولید عراق، واقع در بیابان‌های جنوب استان الانبار توسط نیروهای داعش با جدا شدن سر از بدن به شهادت رسید. پیکر وی طی توافق «جرود» تحویل نیروهای حزب‌الله لبنان و سپاه پاسداران شد و در زادگاهش نجف‌آباد در استان اصفهان به‌ خاک سپرده شد.

کتاب تو حجت خدایی با صفحه‌هایی مصور به‌منظور آشنایی کودکان با زندگی این شهید مدافع حرم نوشته شده است.

خواندن کتاب تو حجت خدایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار شعر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تو حجت خدایی

«ﺳﻼم ﺳﻼم ﻏﻨچهﻫﺎ/ گلﻫﺎی ﺧﻮب و زﯾﺒﺎ/ می‌ﺧﻮامﺑﺮای ﺷﻤﺎ/ ﻗﺼﻪ ﺑگم ﺑچهﻫﺎ/ ﻗﺼﻪ که ﻧﻪ،ﺣﻘﯿﻘﺖ/ از ﻋﺸﻖ و از وﻻﯾﺖ/ از ﯾﻪ جوون ﻋﺎﺷﻖ/ از ﻋﯿﺶ دﻧﯿﺎ ﻓﺎرغ/ اﺳﻢ ﻗﺸﻨﮕﺶ ﻣﺤﺴﻦ/ ﺧﻮشرو و ﺑﻮد ﺧﻮشﺑﺎﻃﻦ/ ﻣﺤﺴﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﻧﯿﮑﻮﮐﺎر/ از ﻫﺮ ﭘﻠﯿﺪی ﺑﯿﺰار/ ﺷﻬﺮت اون حججی/ ﻧﺒﻮد ﺗﻮ ﮐﺎرش ﮐﮋی/ اﻫﻞ ﯾﻪ ﺷﻬﺮ آﺑﺎد/ ﺑﻪ ﻧﺎم ﻧﺠﻒآﺑﺎد/ رو در و دﯾﻮارﺷﻮن/ پر ﺷﺪه از ﻋکس اون/ ﻣﺮدم اﯾﻦ ﺷﻬﺮ پاک/ ﻫﺴﺘﻦ ﻋﺎﺷﻖ اﯾﻦ ﺧﺎک/ ﻣﺤﺴﻦ اوﻣﺪ ﺑﻪ دﻧﯿﺎ/ ﺗﻮ ﯾﻪ ﺧﻮﻧه‌ی زﯾﺒﺎ/ ﻣﺎدری متدین/ ﯾک پدر ﺑﺎﺧﺪا/ ﺟﺪّ اﯾﺸﻮن ﻓﺎﺿﻞ ﺑﻮد/ ﻣﺮدی ﺧﻮب و کاﻣﻞ ﺑﻮد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان