دانلود و خرید کتاب ریاضیات مهدی کوچاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ریاضیات اثر مهدی کوچاری

کتاب ریاضیات

نویسنده:مهدی کوچاری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ریاضیات

کتاب «ریاضیات» نوشتۀ مهدی کوچاری است و انتشارات اولین‌ها آن را منتشر کرده است. ریاضیات، کتاب کار مبحثی ریز طبقه‌بندی‌شدهٔ جواب دار و دارای کاربرگ است که آموزش مفهومی و نمونه سؤالات حل شده برای هر قسمت را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب ریاضیات

این اثر یک کتاب کار با مباحث مشخص و طبقه‌بندی‌شده است. آموزش مفهومی و نمونه سؤالات حل‌شده در هر قسمت به همراه پاسخ سؤالات، از ویژگی‌های این کتاب است. کتاب به زبانی ساده و قابل‌فهم، مفاهیم را توضیح داده و با ارائۀ مثال‌ها و تمرین‌های کاربردی، فرصت‌هایی برای تمرین و تسلط بیشتر بر حل معادلۀ درجه یک فراهم می‌آورد.

مهدی کوچاری، نویسندۀ کتاب ریاضیات، باتکیه‌بر روش‌های آموزشی نوین و تأکید بر اهمیت فهم عمیق مفاهیم به‌جای حفظ‌کردن آن‌ها، راهکارهایی کاربردی برای حل معادلۀ درجه یک ارائه می‌دهد. کتاب با ارائۀ توضیحات دقیق، نکات کلیدی و تمرین‌های متنوع، ریاضیات را به تجربه‌ای جذاب و اثربخش تبدیل می‌کند. این کتاب همچنین، به تقویت تفکر منطقی و حل مسئله در مخاطب کمک می‌کند. کتاب ریاضیات برای دانش‌آموزان طراحی شده است. آن‌ها می‌توانند با خواندن توضیحات و دیدن نمونه‌های حل‌شده در ابتدای هر فصل راه‌حل‌ها را به‌خوبی یاد بگیرند و در مراحل بعد بدون نگاه به جواب‌ها مسائل را حل کنند.

کتاب ریاضیات در ۷ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: حل معادله درجه یک غیر کسری با مجهول در یک طرف»، «فصل دوم: حل معادله درجه یک غیر کسری با مجهول در دو طرف»، «فصل سوم: حل معادله درجه یک دارای یک کسر»، «فصل چهارم: حل معادله درجه یک دارای دو کسر»، «فصل پنجم: حل معادله درجه یک با فقط یک کسر در هر طرف از روش طرفین وسطین»، «فصل ششم: حل معادله کسری قابل‌تبدیل به معادله درجه یک» و «فصل هفتم: حل معادله درجه یک دارای سه کسر یا بیشتر»

از دیگر آثار مهدی کوچاری می‌توان به «ساختن معادله درجه یک»، «اعداد صحیح»، «معادله‌های درجه ۲ و ۳ و ۴»، «خط و دستگاه معادلات خطی»، «عبارت‌های جبری قسمت اول» و «اتحادهای مهم ریاضیات» اشاره کرد.

خواندن کتاب ریاضیات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانش‌آموزان دورۀ متوسطۀ دوم پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ریاضیات

«دانش‌آموزای عزیز

در این فصل، با حل ساده‌ترین معادله‌های درجه یک آشنا می‌شین.

معادله‌های درجه‌یکی که کسر ندارن و فقط یک جا در یک طرف کسر مجهول دارن.

می دونید آخه کارکردن با کسر یک‌کمی سخته، البته نه خیلی زیاد، به امید خدای بزرگ تو فصلاي سوم به بعد بهتون می گیم معادله‌های کسری رو چطوری حل کنین که راحت باشه

معادلات این فصل فقط در یک طرف مجهول دارن، یعنی یک جا یعنی یک‌بار

خلاصۀ کلام، خیلی ساده و راحته و برای شروع خوبه، الان یادتون می دم چطور حلشون کنین.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان