دانلود و خرید کتاب ساختن معادله درجه یک مهدی کوچاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساختن معادله درجه یک اثر مهدی کوچاری

کتاب ساختن معادله درجه یک

نویسنده:مهدی کوچاری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ساختن معادله درجه یک

کتاب «ساختن معادله درجه یک» نوشتۀ مهدی کوچاری است و انتشارات اولین‌ها آن را منتشر کرده است. کتاب ساختن معادله درجه یک، کتاب کار مبحثی ریز طبقه‌بندی‌شدهٔ جواب دار و دارای کاربرگ است که آموزش مفهومی و نمونه سؤالات حل شده برای هر قسمت را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب ساختن معادله درجه یک

این اثر یک کتاب کار با مباحث مشخص و طبقه‌بندی‌شده دربارهٔ ساختن معادلۀ درجه یک است. آموزش مفهومی و نمونه سؤالات حل‌شده در هر قسمت به همراه پاسخ سؤالات، از ویژگی‌های این کتاب است. کتاب به زبانی ساده و قابل‌فهم، مفاهیم را توضیح داده و با ارائۀ مثال‌ها و تمرین‌های کاربردی، فرصت‌هایی برای تمرین و تسلط بیشتر برای ساختن معادلۀ درجه یک فراهم می‌آورد.

مهدی کوچاری، نویسندۀ کتاب ساختن معادله درجه یک، باتکیه‌بر روش‌های آموزشی نوین و تأکید بر اهمیت فهم عمیق مفاهیم به‌جای حفظ‌کردن آن‌ها، راهکارهایی کاربردی برای ساخت معادلۀ درجه یک ارائه می‌دهد. کتاب با ارائه توضیحات دقیق، نکات کلیدی و تمرین‌های متنوع، ساختن معادله درجه یک را به تجربه‌ای جذاب و اثربخش تبدیل می‌کند. این کتاب همچنین، به تقویت تفکر منطقی و حل مسئله در مخاطب کمک می‌کند. کتاب ساختن معادله درجه یک برای دانش‌آموزان طراحی شده است. آن‌ها می‌توانند با خواندن توضیحات و دیدن نمونه‌های حل‌شده در ابتدای هر فصل راه‌حل‌ها را به‌خوبی یاد بگیرند و در مراحل بعد بدون نگاه به جواب‌ها مسائل را حل کنند.

کتاب ساختن معادله درجه یک در ۶ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: به دوبرابر عددی یک واحد اضافه می‌کنیم عدد پنج به دست می‌آید مقدار آن عدد چیست؟»، «فصل دوم: آن چه عددی است که اگر دوبرابر آن را با نصف آن جمع کنیم عدد ده به دست می‌آید؟»، «فصل سوم: آن چه عددی است که اگر نصف آن را با ده جمع کنیم با سه برابر آن عدد برابر می‌شود؟»، «فصل چهارم: سن پریا از سن مینا دو سال بیش‌تر است، اگر مجموع سن آن‌ها چهارده سال باشد سن هر یک چه‌قدر است؟»، «فصل پنجم: طول مستطیلی از عرض آن یک‌سانتی متر بیشتر است، اگر محیط این مستطیل ده ‌سانتیمتر باشد اندازه طول و عرض آن را حساب کنید» و «فصل ششم: حاصل‌جمع دو عدد طبیعی متوالی برابر با هفت است، آن دو عدد را بیابید.»

از دیگر آثار مهدی کوچاری می‌توان به «ریاضیات»، «اعداد صحیح»، «معادله‌های درجه ۲ و ۳ و ۴»، «خط و دستگاه معادلات خطی»، «عبارت‌های جبری قسمت اول» و «اتحادهای مهم ریاضیات» اشاره کرد.

 خواندن کتاب ساختن معادله درجه یک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانش‌آموزان دورۀ متوسطه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان