دانلود و خرید کتاب خلاصه مباحث آزمون سراسری-آزاد کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی مهرناز اسحاق نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلاصه مباحث آزمون سراسری-آزاد کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی اثر مهرناز اسحاق نیا

کتاب خلاصه مباحث آزمون سراسری-آزاد کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی

معرفی کتاب خلاصه مباحث آزمون سراسری-آزاد کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی

کتاب «خلاصه مباحث آزمون سراسری-آزاد کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی» نوشتۀ مهرناز اسحاق نیا و مهرنوش اسحاق نیا است و انتشارات عصر کنکاش آن را روانۀ بازار کرده است. 

درباره کتاب خلاصه مباحث آزمون سراسری-آزاد کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی

کتاب خلاصۀ مباحث آزمون سراسری - آزاد کارشناسی‌ارشد روان‌شناسی تربیتی مجموعه‌ای است از خلاصۀ درس‌های رشتۀ روان‌شناسی تربیتی که دانشجویان می‌توانند برای آمادگی کنکور کارشناسی‌ارشد رشتۀ روان‌شناسی تربیتی از این منبع استفاده کنند. این کتاب شامل خلاصه‌ای از درس‌های روان‌شناسی تربیتی، روان‌شناسی رشد، ‌روان‌شناسی عمومی، ‌آمار و روش تحقیق است و برای دانشجویان گروه‌های علوم تربیتی ۱ و ۲ و روان‌شناسی مفید و قابل‌استفاده خواهد بود.

بخش اول کتاب مربوط به روان‌شناسی عمومی است و ۱۶ فصل دارد؛ ماهیت روان‌شناسی، بنیادهای زیستی روان‌شناسی، مراحل رشد، ‌ فرایندهای حسی، ادراک، هشیار، ‌حافظه، اندیشه و زبان، انگیزه‌های بنیادی، هیجان‌ها، توانایی‌های ذهنی، شخصیت، تعارض و فشار روانی، روان‌شناسی نابهنجاری و روان‌شناسی اجتماعی. بخش دوم کتاب به تشریح نظریه‌های رشد می‌پردازد.

بخش سوم، روان‌شناسی تربیتی شامل ۱۳ فصل می‌شود؛ فصل اول: کلیات، فصل دوم: نظریه‌های رشد شناختی، اجتماعی، ‌اخلاقی و یادگیری. فصل سوم نظریه‌های یادگیری رفتاری، شناختی، خبرپردازی و سازنده‌گرایی است. فصل چهارم هوش، فصل پنجم: سبک‌های یادگیری و تفکر، فصل ششم فراشناخت و فصل هفتم تفکر، فصل هشتم: انگیزش، فصل نهم: طراحی آموزشی، فصل دهم: هدف‌های آموزشی، فصل یازدهم: روش‌های آموزشی، فصل دوازدهم: مدیریت در کلاس و فصل سیزدهم: سنجش و ارزشیابی است. بخش چهارم کتاب مربوط به تعاریف آمار و احتمالات، آمار توصیفی و آمار استنباطی است و آخرین بخش به آموزش روش تحقیق، ‌انتخاب مسئله و بیان فرضیه می‌پردازد.

خواندن کتاب خلاصه مباحث آزمون سراسری-آزاد کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به متقاضیان کنکور کارشناسی‌ارشد رشتۀ روان‌شناسی تربیتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خلاصه مباحث آزمون سراسری-آزاد کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی

«روان‌شناسی بر تمام وجوه زندگی انسان اثر می‌گذارد. امروزه کمتر کسی را می‌توان سراغ داشت که از دانش روان‌شناسی بی‌نیاز باشد. این علم با همۀ جوانب زندگی ما در ارتباط است. مثلاً سؤال‌هایی در مورد شیوۀ فرزندپروری، ترک وابستگی دارویی، هیپنوتیزم و... در این علم مطرح است. این سؤال‌ها و هزاران سؤال دیگر حتی مردم عامه را نیز به این علم نیازمند کرده است. عناوین مجلات و روزنامه‌ها مثل مهار اضطراب از را خودتنظیمی موج‌های مغز، اندیشه‌خوانی (تله‌پاتی)، ‌حل مسئله به کمک مراقبۀ استعلایی و... ما را وادار می‌کند تا مطالب را به صورت مجدد ارزیابی کنیم. البته برای داوری دربارۀ چنین ادعاهایی به دو گونه اطلاعات نیاز داریم: نخست آنکه باید از واقعیت‌های اثبات‌شده در روان‌شناسی آگاهی داشته باشیم تا بتوانیم بگوییم آیا ادعاهای تازه با واقعیت هم‌خوانی دارد یا خیر.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان