دانلود و خرید کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد دوم)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد دوم) اثر الهه یزدیانی

کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد دوم)

معرفی کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد دوم)

کتاب «روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد دوم)» به کوشش الهه یزدیانی گردآوری شده و انتشارات گوی آن را منتشر کرده است. این کتاب ۲ جلدی، حاوی مجموعه مقالاتی است که در پاسخ به جزوۀ رفع شبهات بهائیان تدوین و ارائه شده است.

درباره کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد دوم)

در طول قرن‌ها و سال‌های گذشته، بارها مدعیان بابیت، امامت، مهدویت و رسالت در جامعۀ اسلامی، ظهور کرده و ادعاهای خود را مطرح‌ کرده‌اند. بطلان علمی آن‌ها نیز بعد از بررسی دانشمندان و عالمان آشکار شده است. بابیت و بهائیت نخست با ادعای بابیت امام عصر ظهور کرد، بعد از آن ادعای نسخ اسلام را مطرح و در نهایت دینی جدید را اعلام کرد؛ اما از همان ابتدا دروغ‌هایشان با برهان‌های عقلی و نقلی اثبات شد. تلاش‌ها، نقدها و تبیین‌های عالمان دربارۀ این ۲ آیین نتایج خوبی به دنبال داشت و تبلیغات وسیع آن‌ها را تا حدودی بی‌اثر ساخت؛ اما تشکیلات بهایی را به سمت راه‌حل و پاسخ‌دادن به شبهه‌ها سوق داد؛ بنابراین جزوه‌ای را به نام رفع شبهات منتشر کردند.

کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان درواقع دومین جلد از پاسخ‌های جوانان شیعه به جزوۀ رفع شبهه است که به شکل مجموعه مقالات ارائه شده و الهه یزدیانی، کارشناس‌ارشد رشتهٔ علوم قرآن و حدیث از دانشگاه اصول‌دین، آن‌ها را جمع‌آوری کرده است. اکثر پاسخ‌ها از مدارک و کتاب‌های خود بهائیان گرفته شده است. 

فهرست مطالب کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد دوم) عبارت است از: «مقدمه»، «آیا آیین بهائی الهی است؟»، «وحدت مظاهر امر»، «نقدی بر توجیه دو ظهور و دو شریعت متفاوت به فاصله‌ای کوتاه»، «پیامبر ایرانی و نگارش آثار به زبان عربی»، «خاتمیت جاوید پیامبر اسلام (ص) بخش اول»، « خاتمیت جاوید پیامبر اسلام (ص) بخش دوم»، «باب و چالش ادعاهای مختلف»، «معاد از نظر آیین بهائی» و «مسئلۀ ازدواج با محارم و آیین بهائی»

خواندن کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون آیین بهایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد دوم)

«از مهم‌ترین ملاک‌های تشخیص مکتب الهی از غیرالهی، رویکرد آن به عقیدۀ توحید یعنی یگانگی و یکتایی خداوند است. توحید مهم‌ترین اصل از اصول‌دین اسلام به شمار می‌آید. یکی از گروه‌هایی که خود را یک دین الهی و توحیدی معرفی می‌کند، بهائیت است. این مقاله به دنبال پاسخ این سؤال است که مهم‌ترین معیار و سنجش برای صدق ادعای الهی بودن ادیان، در چیست و آیا بهائیت یک دین الهی و توحیدی است؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان