دانلود و خرید کتاب ما سیب نخوردیم... آذر آذربادگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ما سیب نخوردیم... اثر آذر آذربادگان

کتاب ما سیب نخوردیم...

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ما سیب نخوردیم...

کتاب ما سیب نخوردیم... سرودهٔ آذر آذربادگان و ویراستهٔ امیربهروز قاسمی است. انتشارات خیزران این مجموعه شعر معاصر و کلاسیک را منتشر کرده است.

درباره کتاب ما سیب نخوردیم...

کتاب ما سیب نخوردیم... یک مجموعه شعر معاصر و کلاسیک را در بر گرفته است. گفته شده است که این مجموعه، نتیجه‌ای است از دقایقی بی‌بدیل در زندگی شاعر که در غم و شادی، در عشق و خردمندی، در روزها و شب‌ها، در آرامش و هجوم، به یکدیگر تنیده شده‌اند. در این کتاب، تنها نظرات شخصی و تجربه‌هایی که در روح آذر آذربادگان جریان یافته، در قالب شعر بیان شده است و هر شعر، پلکانی است که از زبان روح او آغاز می‌شود و در دل خوانندهٔ اثر پایان می‌یابد. این مجموعه شعر، مستندی از زمانی است که می‌گذرد و زمانی که هنوز برای شروع‌های نو تازه است. با هر خط و بیت از این شعرها، شما را به دنیایی از لحظاتی خاص دعوت کرده‌اند؛ جایی که زمان و فضا به هم آمیخته شده است.

می‌دانیم که شعر فارسی عرصه‌های گوناگونی را درنوردیده است. در طول قرن‌ها هر کسی از ظن خود یار شعر شده است و بر گمان خود تعریفی از شعر به‌دست داده است. حضور شعر در همهٔ عرصه‌ها از رزم و بزم گرفته تا مدرسه و مسجد و خانقاه و دیر و مجلس وعظ، همه و همه گویای این مطلب است که شعر، بی‌محابا، زمان، مکان و جغرافیا را درنوردیده و در هفت‌اقلیم جان و جهان به دلبری پرداخته است. آمیختگی شعر با فرهنگ مردم و اندیشه‌های اجتماعی، این هنر را زبان گویای جوامع بشری ساخته است؛ بدان‌گونه که هیچ جامعه‌ای از این زبان بارز، برای انتقال اندیشه‌هایش بی‌نیاز نبوده است. گاهی شعری انقلابی به پا کرده است و گاه انقلابی، شعری پویا را سامان داده است.

خواندن کتاب ما سیب نخوردیم... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شعر معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ما سیب نخوردیم...

«پیمانه بیار مست باشیم امشب

مست از خوشی الست باشیم امشب

دنیا که پر از غم است و خالی ز سرور

پیمانهٔ می به دست باشیم امشب»

نظرات کاربران

sindy mike
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

حاوی اشعار فوق‌العاده زیبای شاعر معاصر، خانم آذر آذربادگان، واقعا ارزشمند

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۳۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان