دانلود و خرید کتاب راهنمای بالینی پرستاری RN ارن مایرز ترجمه فاطمه احدی
کتاب راهنمای بالینی پرستاری RN اثر فاطمه احدی

کتاب راهنمای بالینی پرستاری RN

نویسنده:ارن مایرز
انتشارات:انتشارات بشری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راهنمای بالینی پرستاری RN

کتاب راهنمای بالینی پرستاری RN نوشتۀ ارن مایرز با ترجمۀ فاطمه احدی و فتانه فرنود و فاطمه کلیج در انتشارات بشری به چاپ رسیده است.

درباره کتاب راهنمای بالینی پرستاری RN

امروزه نحوۀ مراقبت از بیماران و مددجویان متأثر از عوامل گوناگون پیشرفت زیادی کرده است. یکی از عوامل پیشرفت دانش پرستاری، تحقیقات پایه و بالینی در این رشته و نیز لزوم حفظ و رعایت اصول و استانداردهای حرفه‌ای در این شغل است. این‌ها پرستاران را ملزم به کسب صلاحیت مداوم، رعایت اخلاق حرفه‌ای، ارتقای دانش تخصصی، کاربرد مهارت‌های بالینی و ارتباط حرفه‌ای می‌کند. 

کتاب راهنمای بالینی پرستاری RN دارای ۸ فصل است که عبارت‌اند از: روش‌ها؛ ارزیابی؛ طول عمر؛ ترومای ایجاد شده؛ داروها/ داخل وریدی/ مایعات؛ آزمایشات/ ثبت الکتریکی ضربان قلب؛ بیماری‌ها و آمورش بیمار؛ ابزارها/ شاخص‌ها.

کتاب راهنمای بالینی پرستاری RN مرجعی آسان و زودیاب برای دانشجویان رشتۀ پرستاری، برخی رشته‌های علوم پزشکی و نیز پرستاران شاغل در محیط‌های آموزشی و بالینی است. این کتاب مجموعه‌ای از دانش، نگرش و مهارت مبتنی بر اخلاق حرفه‌ای است.

خواندن کتاب راهنمای بالینی پرستاری RN را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دانشجویان و شاغلان حوزۀ پرستاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنمای بالینی پرستاری RN

«دستورالعمل‌های قبل از انجام کار

ثبت دستور پزشک (در صورت نیاز) در پرونده بیمار را تایید کنید و مطمئن شودی که رضایت نامه امضاء شده وجود دارد (در صورت لزوم). گزارش پزشکی را از نظر حساسیت‌ها و بیماری‌هایی که ممکن است بر توانایی بیمار در تحمل روش کار تأثیر بگذارد، مرور کنید. به هنگام تجویز دارو "شش روش تجویز دارو"، و سه بار کنترل دستور دارویی را اجرا نمایید. تجهیزات ضروری را فراهم و گردآوری نمایید، و در صورت امکان از همکاران بیشتری کمک بگیرید. قبل از تماس با بیمار، قبل و بعد از پوشیدن دستکش، و قبل از خروج از اتاق بیمار، بهداشت دست را رعایت نمایید. اقدامات احتیاطی استاندارد را در طی تماس با بیمار بکار ببرید. با توضیح در مورد روش کار و اطمینان بخشیدن، بیمار را آماده کنید. با استفاده از حداقل دو معرف(مانند، نام و تاریخ تولد)، هویت بیمار را مشخص نمایید و آن ها را با اطلاعات پرونده و دستبند شناسایی بیمار مقایسه کنید. در صورت امکان از تأیید کلامی نیز استفاده نمایید. مطمئن شوید نور اتاق مناسب است (اتاق ها معمولا تاریک هستند). ارتفاع تخت را تنظیم کنید (بهتر است در سطح آرنج شما قرار بگیرد) و برای حفظ مکانیک مناسب بدن نرده های سمت خود را پایین بیاورید. راحتی و حریم بیمار را حفظ کنید، فقط ناحیه ای که برای انجام تکنیک ضروری است باز و بدون پوشش بگذارید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

حجم

۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۹ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان