دانلود و خرید کتاب ستاره تاثیرگذار ابراهیم رجبی کویخی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ستاره تاثیرگذار اثر ابراهیم رجبی کویخی

کتاب ستاره تاثیرگذار

معرفی کتاب ستاره تاثیرگذار

کتاب ستاره تاثیرگذار؛ جادوی اثر مکتوب، قوانین موفقیت و ثروت آفرینی نوشتۀ ابراهیم رجبی کویخی است. این کتاب را انتشارات بهار سبز منتشر کرده است.

درباره کتاب ستاره تاثیرگذار

مجموعه آثار جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت و ثروت‌آفرینی چشم‌انداز جدیدی از دیدگاه این متفکر برجسته را به نمایش می‌گذارد. نویسنده در کتاب‌هایش می‌گوید (من بارها در راستای رسیدن به اهدافم شکست خوردم؛ اما شکست‌هایم را بخش مهمی از مجموعه پیروزی‌هایم می‌دانم و اعتقاد دارم که افراد شکست‌خورده و مأیوس نشده از موفق‌ترین افراد دنیا هستند.) ابراهیم رجبی از افرادی نیست که ثروت خود را به ارث برده باشد؛ بلکه با تلاش‌های هوشمندانه‌ای که پیشه نموده آن را به دست آورده است. اکنون بر طبق نظر کارشناسان او یک الگوی کارآفرینی و کسب‌وکار است. شادکامی نحوهٔ درست زیستن است و او نحوه‌ای از زیستن را آموزش می‌دهد که ما را قادر می‌سازد که به فراسوی رؤیاهایمان هجرت کنیم و به همهٔ قابلیت‌هایمان کمال ببخشیم. کتاب ستاره تاثیرگذار و دیگر مجموعه آثار ارزنده و هیجان‌انگیز جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت و ثروت‌آفرینی راهنمایی دقیق، روشنگر، کامل و جامع است و روشی سودمند و عادلانه و سرشار از ارزش‌ها برای شما به ارمغان آورده است که شما را از اندیشه‌های مخدوش گذشته رها می‌کند و بیشتر از هر زمان دیگری متوجهتان می‌کند که آزادی در ذات شماست و شما را با عزمی راسخ به روح فراگیر جهانی متصل می‌کند و شما با مطالعهٔ مجموعه آثار جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت زندگی معنادار و مؤثری خواهید داشت.

خواندن کتاب ستاره تاثیرگذار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال موفقیت و پیشرفت در زندگی هستید این کتاب برای شما مناسب است.

بخشی از کتاب ستاره تاثیرگذار

«مغز متفکر، اسطوره، نابغهٔ اقتصادی، گلادیاتور شکست‌ناپذیر، پروفسور دیوانه، شطرنج‌باز، ساختارشکن، دانشمند، جادوگر، توقف‌ناپذیر، نابغهٔ فروش، و سه اثر جدید دیگر با عناوین: اعجوبهٔ قرن اکنون، شجاع دل، جنگجوی ابدی نام‌گذاری شده‌اند، به‌این‌علت با واژه‌های تهاجمی و تحریک‌آمیز جهشی پدید آمده‌اند تا آنکه بتوانند توان نیروی محرک و تحرک شما را با قدرت خارق‌العاده‌ای پیش به‌سوی میدان نبرد برای کسب افتخارهای بازی پیروزی برانگیزانند و همواره شما را دلاورانه و نام‌آورانِ مشتاق باوجود لقب‌های جادوگرانه به ادامهٔ راه در مسیر موفقیت سوخت‌رسانی شارژ گردانند؛ زیرا همیشه باور زیبا و کلام جادویی متفاوت و نام‌ها و اسم‌های قدرتمندانه و جذاب فرش زیر پای شما را الماسی می‌گردانند و بخش مهم از قدرت ارزش‌گذاری و باورها را برای نبرد در میدان جنگ باورها در جهت کسب پیروزی‌ها بر ضد همهٔ ناهمواری‌ها را به سودتان با سرعت بیشتری به شما سربلندانِ و پر از ابهت هدیه می‌دهد.

من با تلاش هوشمندانه در طی بیست و چهار سال پژوهشم تا به اینجای کار و همهٔ این چهارده سال تمرکز برای نگارش و خلق مجموعه آثار جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت R.J.B که میراثی متحول‌کننده برای شماست نام‌های ممتازانِ و واژه‌های جادوگرانه را بر شما در جهت خلق بهترین‌هایتان ممتاز می‌دانم و اکنون به طرز واقع‌بینانه‌ای به شما می‌گویم که شما نیز می‌توانید خالق بهترین‌ها و شگفتی‌ساز در خلق سرنوشت زیبای خودتان باشید؛ زیرا من قدرت کشور جهان درون پهناور انسان را باور دارم و فقط کافی است که شما نیز بر اساس راستی‌ها و علم و اندیشه این حقایق ژرف همهٔ شدنی بیکران را باور کنید و آنگاه آن نیروی عظیم جهان درونتان را با همهٔ قدرت آزاد سازید.

این کتاب بی‌تردید می‌تواند به شما برای دستیابی به ثروت کلان و خلق اندیشه‌های نوین و خلاقانه در راه رسیدن به کمال و تعالی یاری برساند.

اما من در همهٔ دوازده جلد از مجموعه آثار جادوی اثر مکتوب قوانین موفقیت R.J.B همهٔ زیر ساختارها را برایتان به میراث گذاشته‌ام و بهتر است از همین حالا بدانید هیچ‌کس بدون یادگیری اصولی به‌صورت غیر عمل‌گرایانه موفقیت‌های واقعی را لمس نمی‌کند مگر آنکه با اصول بدون زیر ساختار دار زورکی و یا بنا به هر دلیلی به اوج برود؛ اما به‌یقین در اوج باقی نمی‌ماند و آنگاه سرسختانه و به طور مرگبار دیریازود به طرز وحشتناکی سقوط می‌کند.»

  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۲۲۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان