دانلود و خرید کتاب اصول کشت هیدروپونیک الهه تقیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول کشت هیدروپونیک اثر الهه تقیان

کتاب اصول کشت هیدروپونیک

نویسنده:الهه تقیان
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اصول کشت هیدروپونیک

کتاب الکترونیکی اصول کشت هیدروپونیک نوشتهٔ الهه تقیان در انتشارات آفرینش مهر چاپ شده است. این کتاب با تمرکز بر رویکردهای پایدار و کم‌هزینه، به کشاورزان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به کشاورزی این امکان را می‌دهد که حتی در فضاهای محدود، تولیدات کشاورزی خود را وسعت و بهبود بخشند.

درباره کتاب اصول کشت هیدروپونیک

کتاب اصول کشت هیدروپونیک، مفاهیم اساسی و پیشرفته کشت هیدروپونیک را پوشش می‌دهد. این کتاب شامل بخش‌هایی در مورد انتخاب سیستم هیدروپونیک مناسب، تهیه محلول‌های مغذی، مدیریت نور و دما، و همچنین کنترل آفات و بیماری‌ها است. همچنین در این اثر به خوانندگان نحوه ساخت سیستم‌های خود و نگهداری از آن‌ها برای به حداکثر رساندن تولید و کیفیت محصول آموزش داده می‌شود.

کتاب اصول کشت هیدروپونیک، راهنمایی جامع برای ورود به دنیای کشت بدون خاک و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در زمینه کشاورزی است. این کتاب با ارائهٔ اطلاعات دقیق و عملی، روش پرورش گیاهان را با استفاده از محلول‌های مغذی و بدون نیاز به خاک توضیح می‌دهد. از مزایای کشت هیدروپونیک، علاوه‌بر صرفه‌جویی در مصرف آب، افزایش سرعت رشد گیاهان و کاهش نیاز به مواد شیمیایی است. کتاب اصول کشت هیدروپونیک از ۵ فصل به ترتیب زیر تشکیل شده است:

فصل ۱: هیدروپونیک چیست؟

فصل ۲: چگونگی رشد گیاه

فصل ۳: سیستم و تکنیک‌های کشت هیدروپونیک

فصل ۴: بسترهای کشت و گیاهان مناسب

فصل ۵: محلول غذایی

کتاب اصول کشت هیدروپونیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب اصول کشت هیدروپونیک به کشاورزان، دانشجویان و پژوهشگران رشتهٔ کشاورزی، باغبانان شهری و افرادی که به یادگیری روش‌های پایدارتر و مدرن‌تر در تولید محصولات کشاورزی علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

کاربر 7817828
۱۴۰۲/۱۲/۱۶

عالی بود کامل و جامع

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان