دانلود و خرید کتاب مدیریت و آینده‌‌ نگری استراتژیک در شهرهای هوشمند خوسه ا. لوگوسانتیاگو ترجمه علیرضا رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت و آینده‌‌ نگری استراتژیک در شهرهای هوشمند اثر خوسه ا. لوگوسانتیاگو

کتاب مدیریت و آینده‌‌ نگری استراتژیک در شهرهای هوشمند

معرفی کتاب مدیریت و آینده‌‌ نگری استراتژیک در شهرهای هوشمند

کتاب الکترونیکی مدیریت و آینده‌‌ نگری استراتژیک در شهرهای هوشمند، نوشتهٔ خوسه ا. لوگوسانتیاگو، با ترجمهٔ علیرضا رضایی و مهدی حسن زاده حوض سرخی و به کوشش انتشارات نمای علم در اختیارتان قرار می‌گیرد. آینده‌پژوهی از موضوعات محوری این اثر برشمرده می‌شود.

درباره کتاب مدیریت و آینده‌‌ نگری استراتژیک در شهرهای هوشمند

در مورد شهرهای هوشمند و ویژگی‌های آن‌ها تا چه حد اطلاعات دارید؟ آیا پیش از این در مورد گسترش شهرهای هوشمند و مزایای آن‌ها مطالعه داشته‌اید؟ اگر شما هم مانند بسیاری از مخاطبان اولین بار است که با این مفهوم رویارو می‌شوید و کنجکاوید که از چندوچون آن آگاه شوید، توصیه می‌کنیم همین حالا با کتاب مدیریت و آینده‌‌ نگری استراتژیک در شهرهای هوشمند همراه شوید و آن را تا انتها دنبال کنید.

امروزه در جهانی زندگی می‌کنیم که با تمامی ابعاد گوناگون خود، پیوسته در حال تحول است و تا سر برمی‌گردانیم، گوشه‌ای از این دنیا، صورت تازه‌ای به خود می‌گیرد. بااین‌اوصاف، یکی از موضوعاتی که در حال حاضر بسیار مورد توجه قرا گرفته، آینده‌پژوهی و آینده‌نگری در سطح کلان است. به‌طوری که بتوان مشخصه‌های بارز زندگی بشر را در سال‌های آینده تشخیص داد و برای ایجاد تغییرات لازم دست‌به‌کار شد. 

مخاطبان با مطالعهٔ مطالب ابتدایی کتاب، با برخی از مفاهیم کلیدی مرتبط با شهرهای هوشمند و تعاریف آن‌ها آشنا خواهند شد. سپس به سیر تحولات شهرهای معمولی به شهرهای هوشمند پی خواهند برد. نویسندگان در بخش‌های گسترده‌ای از مطالب به دنبال آن بوده‌اند تا تصویری واقع‌گرایانه از آیندهٔ بشر و جهان ارائه کنند و هدف‌گذاری استراتژیک را در رابطه با رخدادهای پیش روی به خوانندگان بیاموزند. 

کتاب مدیریت و آینده‌‌ نگری استراتژیک در شهرهای هوشمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر برنامه‌ریزی راهبردی و شکل‌گیری شهرهای هوشمند از موضوعات مورد علاقهٔ شما هستند، بدون شک از خواندن کتاب حاضر بهرهٔ فراوانی خواهید برد.

بخشی از کتاب مدیریت و آینده‌‌ نگری استراتژیک در شهرهای هوشمند

«این کتاب به سه بخش تقسیم شده است. بخش اول به دانش ما در مورد شهر هوشمند می‌پردازد. ما در این بخش اول، ادبیات بررسی شده را برای به دست آوردن آگاهی موقعیتی بررسی می‌کنیم. فصل‌های ۱ تا ۳ بخش اول را تشکیل می‌دهند. فصل ۱ مساله تعریف بر آشکار کردن ریشه‌های این اصطلاح، تمرکز می‌کند و به دنبال آن چارچوب‌ها و تغییرات تاریخی در حالِ تحولِ بی‌شماری که حتی امروزه نیز وجود دارد، ارائه می‌شوند، و با خلاصه و بررسی تلاش‌های مختلف برای تعریف چیستی شهر هوشمند خاتمه می‌یابد – نکته اصلی مبهم باقی مانده است. فصل ۲ تحت عنوان، از شهر به شهر هوشمند؛ محرک‌های کلیدی تغییر، گذار از شهر به شهر هوشمند را بررسی می‌کند. در اصل، سعی بر پاسخ دادن به این سؤال داریم که چرا شهر هوشمند آینده اصلی بوده که بر همۀ آینده‌های دیگر برتری داشته است، در حالی که در طول سال‌ها احتمالات مختلفی بیان شده است. این فصل همچنین به بررسی ریسک‌های موجودی می‌پردازد که به عنوان عوامل مؤثر بر این دلیل شناخته می‌شوند که زمان آن فرارسیده تا در مورد آینده شهر تأمل شود. همانطور که مردم شروع به فکر کردن در مورد آینده می‌کنند و نسبت به منافع تجاری خصوصی آگاه‌تر می‌شوند که دنیای آن‌ها را شکل می‌دهند، گفتمان در مورد شهر هوشمند هم تغییر کرده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان