دانلود و خرید کتاب جام جهانی 2022 روری اسمیت ترجمه فرشید عطایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جام جهانی 2022 اثر روری اسمیت

کتاب جام جهانی 2022

نویسنده:روری اسمیت
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جام جهانی 2022

کتاب جام جهانی 2022 نوشتهٔ روری اسمیت و ترجمهٔ فرشید عطایی است. انتشارات نیک نوشت این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب جام جهانی 2022

کتاب جام جهانی 2022 به بررسی تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲، معرفی بازیکنان برتر ۳۲ تیم جام جهانی (معرفی ۱۰ اسطورهٔ آیندهٔ فوتبال جهان) پرداخته است. این کتاب حاوی گزارشی ویژه از مهم‌ترین رویداد فوتبال در سال ۲۰۲۲ میلادی است. نویسنده در این اثر به بررسی تمامی رقبا پرداخته و شانس هر یک از تیم‌ها را برای رسیدن به مهم‌ترین افتخار ورزشی خود، قهرمانی جام جهانی بررسی کرده است. می‌دانیم که جام جهانی، مهم‌ترین رویداد دنیای فوتبال و جزو بزرگ‌ترین اتفاقات جهانی است. این رویداد هر ۴ سال یک بار انجام می‌شود و تقریباً توجه تمام دنیا را در طول مسابقات به خود جلب می‌کند. کتاب حاضر به بررسی این مسابقات در سال ۲۰۲۲، به‌میزبانی کشور قطر پرداخته است. ۳۲ کشور در سرتاسر جهان در این مسابقات حضور داشتند. همهٔ کشورهای دنیا در مرحلهٔ انتخابی پیش از مسابقات برای به دست‌آوردن مجوز حضور به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت ۳۲ تیم مجوز حضور در این مسابقات را به دست آوردند.

طبق نظر روری اسمیت در کتاب حاضر، میزبانی جام جهانی اهمیت بسیاری دارد و کشور میزبان باید پتانسیل حضور تعداد بی‌شماری از علاقه‌مندان به فوتبال را داشته باشد. قطر با تأسیس زیرساخت‌های لازم در مدت کوتاهی توانست مجوز میزبانی را دریافت کند؛ البته شیوهٔ ساخت‌وساز در قطر با انتقاد بسیاری از علاقه‌مندان و طرفداران و همچنین منتقدین فوتبال همراه بود؛ آن‌ها قطر را به سوءاستفاده از نیروی کار برای سرعت‌بخشیدن به روند زیرساخت‌ها متهم کردند و به فیفا فشار آوردند که باید میزبانی از این کشور سلب شود؛ این اتفاق رخ نداد. کتاب حاضر با توضیح شیوهٔ صعود آن‌ها، انتظاری را که از آن تیم در مسابقات می‌رفت، بیان کرده است. این اثر با اشاره به بازیکن‌های کلیدی هر تیم، نقش آن‌ها و انتظاراتی را که از آنان می‌رود، بیان کرده است.

خواندن کتاب جام جهانی 2022 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران فوتبال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جام جهانی 2022

«مراکش

چگونه به جام جهانی رسید؟ «وحید خلیل هوژیچ» در صعود از دور مقدماتی خوب عمل می‌کند. این سرمربی بوسنیایی سه کشور را به سه جام جهانی گذشته برده است (ساحل عاج، الجزایر و ژاپن) و کمتر کسی تردید داشت که این تجربه را با مراکش تکرار نکند. در گروه مقدماتی شش بازی را برد و سپس به‌راحتی جمهوری دموکراتیک کنگو را در پلی آف (بازی حذفی) کنار زد. هیچ تیم آفریقایی دیگر این کار را به این راحتی انجام نداده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان