دانلود و خرید کتاب نواحی آبی دن باتنر ترجمه لیلا باقری مطلق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نواحی آبی اثر دن باتنر

کتاب نواحی آبی

نویسنده:دن باتنر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نواحی آبی

کتاب نواحی آبی نوشتهٔ دن باتنر و ترجمهٔ لیلا باقری مطلق است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی درس‌هایی برای زیستنِ طولانی‌تر است.

درباره کتاب نواحی آبی

کتاب نواحی آبی، درس‌هایی دربارهٔ طولانی‌تر زیستن، سبک زندگی، راز طول عمر و سلامتی از زبان مردمانی را در بر گرفته است که بیشترین طول عمر را بر روی کرهٔ زمین داشته‌اند. در این کتاب پرفروش نیو‌یورک‌تایمز، دن باتنر (متخصص طول عمر) به توصیف یافته‌های پژوهشی خود بر روی جوامعی با طول عمر استثنایی بالا پرداخته است. این مردمان در جاهایی از کرۀ زمین موسوم به «نواحی آبی» زیست می‌کنند و از سبک زندگی و سلامتی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. در کتاب حاضر با سبک‌ زندگی، رژیم‌های غذایی، باورها و شیوه‌های زدودن اضطراب آشنا خواهید شد. این کتاب به سال‌های بیشتر عمر انسان همراه با سلامتی کمک می‌کند. گفته شده است که سبک زندگی سالم و طولانی به‌هیچ‌وجه تصادفی نیست. درست است که با ژن‌های مساعد آغاز می‌شود، اما به عادت‌های خوب بستگی دارد. اگر سبک زندگی درست اتخاذ کنید، کارشناسان اعتقاد دارند که احتمال افزایش طول عمر به یک دههٔ دیگر قوی‌تر خواهد شد. پس معجون ماندگاری و سلامتی چیست؟

خواندن کتاب نواحی آبی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ سلامت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نواحی آبی

«فارغ از چنین مزایای سلامتی، درس‌های ناحیۀ آبی می‌تواند بر غنای زندگی بیافزاید. آهسته‌ زندگی کردن می‌تواند درس‌های خوبی به ما بدهد؛ این که صحیح غذا بخوریم، برای دوستانمان ارزش قائل باشیم، زمانی صرف معنویات کنیم، خانواده را در اولویت قرار دهیم و هدفمند باشیم.

بعد از ظهری را به یاد دارم که با رافائل مونا در روستای ساردینیا در آرزانا بودم. این زن که بیش از فرزندش زندگی کرده بود از زندگی لذت می‌برد و در سن ۱۰۷ سالگی همچنان خود به تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد و بعد از‌ظهرها در میدان نزدیک خانه‌اش به گردش می‌پرداخت.

با این که تنها می‌توانست چیزهایی زمزمه کند اما رفتار دوست‌داشتنی و آرامش‌بخش وی مردم را چنان جذب کرده بود که کودکان همواره بعد از مدرسه و در مسیر خانه به او سر می‌زدند.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
۲۱,۵۰۰
۵۰%
تومان