دانلود و خرید کتاب تصویر ایران بر پرده نقره ای جهان رضا فرخی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تصویر ایران بر پرده نقره ای جهان اثر رضا فرخی

کتاب تصویر ایران بر پرده نقره ای جهان

نویسنده:رضا فرخی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تصویر ایران بر پرده نقره ای جهان

کتاب تصویر ایران بر پرده نقره ای جهان نوشتهٔ رضا فرخی است. انتشارات دانش بنیان مهر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر در بهار ۱۴۰۱ منتشر شده است.

درباره کتاب تصویر ایران بر پرده نقره ای جهان

آیا رسانه‌ها می‌توانند اتفاقاتی را در افکار عمومی جهان رقم بزنند؟ چگونه و چقدر؟ کتاب تصویر ایران بر پرده نقره ای جهان در ۳ گفتار نوشته شده است. گفتار اول که در آن مسئلهْ بیان شده و به کلیات پرداخته شده است، دربارهٔ منشأ بازنمایی، هالیوود و دیپلماسی عمومی سخن گفته است. گفتار دوم با عنوان «محصولات رسانه‌ای برگزیده‌شده» به فیلم‌هایی سینمایی همچون «بدون دخترم هرگز»، «دشمن ملت»، «خانه‌ای از شن و مه»، «آرگو»، «قرمز»، «تاپ گان»، «سیریانا»، «سنگسار ثریا م.»، «پرسپولیس» و... و نیز مستندهای «درون ایران، خطرناک‌ترین ملت‌ها» و «تغییر جنسیت در ایران (مثل دیگران باش)» پرداخته است. گفتار سوم کتاب حاضر به تحلیل متن پرداخته و دربارهٔ مضامین سازمان‌دهنده و فراگیر سخن گفته است.

خواندن کتاب تصویر ایران بر پرده نقره ای جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران هنر سینما و پیوند آن با جامعه و سیاست پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تصویر ایران بر پرده نقره ای جهان

«شرایط امروز جهان و اهمیت افکار عمومی در تحولات سیاسی و بین‌المللی به‌تدریج سبب شده تا تصویری که از یک کشور به جهان ارائه می‌گردد، موضوعی بسیار مهم محسوب شود. به‌ویژه با برقراری پیوند جدی حوزه سیاست و رسانه این تصویرسازی به‌تدریج به‌سوی کاملاً هدف‌داری هدایت‌شده است. در همین باره با توجه به فضای موجود درباره ایران و همچنین تلاش‌های رسانه‌ای که در راستای تصویرسازی مشخصی درباره ایران وجود دارد این پژوهش تلاش می‌کند تا محورهای مورد تأکید در رسانه‌ها حول محور ایران را موردبررسی قرار دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان