دانلود و خرید کتاب خراسان جنوبی حسن زنده‌دل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خراسان جنوبی

«خراسان جنوبی» از مجموعه کتاب‌های «راهنمای گردشگری ایران» به قلم و پژوهش حسن زنده‌دل( -۱۳۳۱)، محرم نوروزی( -۱۳۳۹)، احمد معصومی( -۱۳۲۸) و صدیقه یعقوبی( -۱۳۶۲) منتشر شده است.

در این کتاب، استان خراسان جنوبی و شهرستان‌های آن معرفی شده‌اند. آثار طبیعی این استان شامل سواحل و دریاچه‌ها، تالاب‌ها ومرداب‌ها، ارتفاعات و قله‌ها، جنگل‌ها و دشت‌ها، تفرجگاه‌ها، جزایر و شبه جزیره‌ها، رودها و چشمه‌های معدنی وآبگرم‌ها، مناطق حفاظت شده حیات وحش، آبشارها و غارهای طبیعی به همراه توضیحات مناسب و تصاویر زیبا توضیح داده شده‌اند.

بناهای تاریخی استان خراسان جنوبی مانند کاخ‌ها، قلعه‌ها، پل‌ها، آتشکده‌ها، برج‌ها و مناره‌ها، خانه‌های قدیمی، مدرسه‌ها، بازارهای قدیمی و غارهای تاریخی دسته‌بندی وتشریح شده‌اند.

آثار مذهبی و زیارتی نیز مانند مساجد، بقعه‌ها و امامزاده‌ها، کلیساها و معابد و آتشگاه‌ها همانند بخش تاریخی توضیح داده شده‌اند.

همچنین در این مجموعه، نقشه راه‌ها و جاذبه‌های توریستی استان و نقشه شهر مرکزی و برخی از شهرهای خراسان جنوبی آورده شده است که برای گردشگران و مردم استان بسیار سودمند است.

در بخش فرهنگ و هنر عشایر و روستاهای شگفت‌انگیز، صنایع دستی، موسیقی محلی، انواع غذاها و آرامگاه‌های مشاهیر و حتی به برخی بازی‌ها و ادبیات عامیانه استان خراسان جنوبی نیز پرداخته شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان