دانلود و خرید کتاب بلند بگو نه! زاک کینگ ترجمه عطیه الحسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بلند بگو نه!

کتاب بلند بگو نه! نوشتهٔ زاک کینگ و کیمبرلی کینگ و ترجمهٔ عطیه الحسینی است. انتشارات مهرسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر برای کودکان نوشته شده و یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «تربیت جنسی» است.

درباره کتاب بلند بگو نه!

کتاب بلند بگو نه! که با تصویرسازی‌های «سو راما» منتشر شده، دربارهٔ اندام‌های خصوصی بدن به کودکان آموزش می‌دهد. در این کتاب، این آموزشْ از زبان یک کودک به کودکی دیگر صورت می‌گیرد. در این داستان با «زاک» و مادرش آشنا و همراه می‌شویم. مامانِ زاک همیشه به او گفته است که باید جاهای خصوصی بدنش را پنهان نگه دارد. شما می‌دانید جاهاش خصوصی بدن کجا هستند؟ چرا مهم است آن‌ها را بشناسیم و از دیگران پنهانشان کنیم؟

پدرها، مادرها، مربی‌ها، معلم‌ها و مشاورها باید بیاموزند تا بتوانند مرز اندام‌های خصوصی کودکان را به آن‌ها یاد دهند. این کار اهمیت بسیاری داشته است. کتاب «بلند بگو نه!» با رویکردی مستقیم و ساده چنین موضوعاتی را به کودکان می‌آموزد، اما درعین‌حال این مسائل را پیش‌پاافتاده نمی‌انگارد. کودکان در این کتاب آموزشی، با موقعیت‌های پرخطری که منجربه آزار جنسی می‌شوند، آشنا می‌شوند؛ همچنین کودک با تکنیک‌های سادهٔ این کتاب، می‌توانند مقابله با چنین موقعیت‌هایی را تمرین کند و پاسخ‌هایی مناسب در برابر آزارگران جنسی داشته باشند؛ تا در نهایت امنیت او حفظ شود.

خواندن کتاب بلند بگو نه! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه‌های سنی «ب» و «ج» و البته به پدرها، مادرها، مربی‌ها و مشاورها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کیمبرلی کینگ

خانم کیمبرلی کینگ مربی و سخنرانی حرفه‌ای در زمینهٔ رشد کودک است. او دارای مدرک لیسانس علوم در رشد اولیهٔ کودکی و مطالعات خانواده از دانشگاه ماین است و مدرک کارشناسی‌ارشد رشتهٔ علوم در آموزش اولیهٔ کودکی را هم دارد. او نویسنده کتاب «بلند بگو نه!»؛ یک کتاب پرفروش برای کودکان و درمورد پیشگیری از سوءاستفادهٔ جنسی از آن‌ها است. نام کتاب دیگری از او «وقتی والدین شما طلاق می‌گیرند »ا است؛ راهنمای کودک به کودک برای مقابله با طلاق.

نظرات کاربران

ملکه کتابخون ها
۱۴۰۲/۰۲/۰۱

نمی‌دونم بگم خوبه یا نه.هم جنبه آموزشی داره هم .....

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

حجم

۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۲ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان