دانلود و خرید کتاب قارچ شناسی بالینی نوین علیرضا خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قارچ شناسی بالینی نوین اثر علیرضا خسروی

کتاب قارچ شناسی بالینی نوین

معرفی کتاب قارچ شناسی بالینی نوین

کتاب قارچ شناسی بالینی نوین نوشتهٔ علیرضا خسروی و عقیل شریف زاده و حجت اله شکری و دنیا نیک آیین در انتشارات دانشگاه تهران منتشر شده است.

درباره کتاب قارچ شناسی بالینی نوین

بیماری‌های قارچی طی سال‌های اخیر، به علت افزایش عوامل مستعدکننده متعددی چون شیمی‌درمانی‌هایی تهاجمی، دیابت، پیوند اعضا، بیماری‌های خودایمن رو به زیادشدن رفته‌اند و موردتوجه جدی قرار گرفته‌اند و مقالات و کتاب‌های متعددی در جوانب مختلف این دسته از بیماری‌ها منتشر شده است. باتوجه‌به موارد بیان شده و درک این واقعیت که علم به‌سرعت در حال پیشرفت است و یافته‌های جدید علمی می‌تواند در زمینه‌های مختلف بیماری‌های قارچی راهگشا باشد، نگارندگان تلاش کردند تا با دستیابی و استفاده از این یافته‌ها و تجارب شخصی این کتاب را منتشر کنند. 

هدف اصلی کتاب قارچ شناسی بالینی نوین برآوردن نیاز دانشجویان و پژوهشگران فارسی‌زبان در رشته‌های مختلف پزشکی، میکروبیولوژی، بیماری‌های عفونی و علوم آزمایشگاهی است. در فصل‌های مختلف کتاب، با مطالبی چون قارچ‌شناسی پایهٔ پزشکی، فیزیولوژی و متابولیسم پاتوژن‌های قارچی، ژنتیک و ژنومیکس قارچ‌ها، اپیدمیولوژی و بیماری‌زایی قارچ‌های مختلف و بیماری‌های قارچی بر اساس اندام‌های مختلف بدن آشنا خواهید شد.

مؤسسهٔ انتشارات دانشگاه تهران بر انتشار کتاب‌های آکادمیک تمرکز دارد. این مؤسسه از سال ۱۳۲۵ کار خود را به طور مستقل آغاز کرده است. دکتر پرویز ناتل خانلری آغازگر فعالیت این انتشارات بود. پس از دکتر خانلری، شادروان دکتر ذبیح‌الله صفا با یاری دکتر حسین مینوچهر مدیریت توسعهٔ انتشارات را بر عهده گرفتند.

انتشارات دانشگاه تهران زیر نظر مدیریت ادارهٔ کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران اداره می‌شوند. انتشارات دانشگاه تهران، نخستین‌بار با این آرمان پدید آمد که پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد، اما به‌مرور نیازهایی فراتر از نیاز نخستین نمودار شدند. در مرحلهٔ اول اساتید نیازمند آن بودند تا با گسترش کمی و کیفی دانشگاه، از آخرین داده‌های علمی برخوردار شوند. پس از اینکه که دانشگاه تهران، مؤلفان بزرگ و سرشناس را جذب برنامه‌های آموزشی خود کرد، انتشارات دانشگاه تهران چاپ و انتشار آثار آنان را نیز در زمرهٔ وظایف خود قرار داد. این رویه تا آنجا ادامه داشت که بندی از اساسنامه به آن اختصاص یافت؛ با این مفهوم که انتشارات دانشگاه تهران خود را ملزم به چاپ متون و آثار فرهنگی ایران‌زمین کرده است. انتشارات دانشگاه تهران تاکنون بیش از ۵٬۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و به طور میانگین در هر روز بیش از یک کتاب منتشر می‌کند.

خواندن کتاب قارچ شناسی بالینی نوین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان پزشکی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۷۸ صفحه

حجم

۱۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۷۸ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان