دانلود و خرید کتاب ‌‫آموزش کاربردی عکاسی دیجیتال اسکات کلبی ترجمه فاطمه لطفیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ‌‫آموزش کاربردی عکاسی دیجیتال اثر اسکات کلبی

کتاب ‌‫آموزش کاربردی عکاسی دیجیتال

نویسنده:اسکات کلبی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ‌‫آموزش کاربردی عکاسی دیجیتال

اسکات کلبی، نویسندهٔ کتاب پرفروش و جایزه برده‌ٔ راهنمای فتوشاپ برای عکاسان دیجیتال، در این کتاب دیگرش به مهم‌ترین بُعد عکاسی دیجیتال یعنی راه‌و‌روش عکس‌گرفتن با کیفیت حرفه‌ای و تکنیک‌هایی که حرفه‌ای‌های عکاسی به‌کار می‌برند، می‌پردازد. اسکات کلبی در کتاب ‌‫آموزش کاربردی عکاسی دیجیتال تلاش می‌کند فنون کار با دوربین‌های دیجیتال را شرح دهد.

درباره کتاب ‌‫آموزش کاربردی عکاسی دیجیتال

کتاب ‌‫آموزش کاربردی عکاسی دیجیتال بر اساس یک اصل فوق‌العاده نوشته شده و اسکات کلبی آن را این‌گونه توصیف می‌کند: «اگر من و شما قصد گرفتن عکسی را داشتیم و شما از من می‌پرسیدید که من چطور می‌توانم روی گل فوکوس کنم ولی زمینه‌ٔ آن واضح (فوکوس) نباشد، من شروع به سخنرانی درباره‌ٔ دریچه‌أ دیافراگم و نوردهی و عمق میدان نمی‌کردم. در چنین موقعیتی فقط می‌گفتم لنز تله - فتو را آماده کن، دیافراگم را روی ۲/۸ تنظیم کن، روی گل فوکوس کن و عکس بگیر. به همین راحتی. و این کتاب درباره‌ٔ همین است. کتابی که در آن من و شما عکاسی می‌کنیم، من سؤال‌هایتان را جواب می‌دهم، راهنمایی‌تان می‌کنم و در رازهایی که یاد گرفته‌ام با شما سهیم می‌شوم، درست مثل اینکه آن‌ها را به دوستم بدون توضیحات تکنیکی و بدون اصطلاحات تکنیکی عکاسی، آموزش می‌دهم. در واقع این یک کتاب تئوری و پر از اصطلاحات گیج‌کننده و مفاهیم پرجزئیات نیست. این کتابی است که به شما می‌گوید کدام دکمه را فشار بدهید کدام تنظیمات را و در چه وقت به کار ببرید و تقریبا ۲۰۰ شگرد عکاسی را به شما آموزش می‌دهد. این‌ها به شما کمک می‌کنند که هر بار که دکمهٔ شاتر را فشار می‌دهید عکس‌هایی فوق‌العاده زیباتر و سرزنده‌تر و حرفه‌ای‌تر را با دوربین دیجیتالتان بگیرید.»

کتاب ‌‫آموزش کاربردی عکاسی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ دوستداران عکاسی و افرادی که مایل هستند این هنر را بهتر بیاموزند، پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

کاربر ۳۴۰۳۱۹۰
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

متن روان ، مناسب افراد مبتدی که میخوان بصورت کاربردی شیوه عکاسی رو یاد بگیرن، تکنیک‌های ساده در شرایط مختلف عکاسی با قلمی جذاب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۵۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان