دانلود و خرید کتاب طراحی سازه های بتن آرمه (جلد دوم) ایرج محمودزاده کنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی سازه های بتن آرمه (جلد دوم) اثر ایرج محمودزاده کنی

کتاب طراحی سازه های بتن آرمه (جلد دوم)

معرفی کتاب طراحی سازه های بتن آرمه (جلد دوم)

کتاب طراحی سازه های بتن آرمه (جلد دوم) نوشتهٔ ایرج محمودزاده کنی (استاد دانشکدهٔ عمران پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران) است. انتشارات دانشگاه تهران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب طراحی سازه های بتن آرمه (جلد دوم)

کتاب طراحی سازه های بتن آرمه (جلد دوم) بر اساس آخرین ویرایش ACI-318 همراه با CD برنامه‌های تحلیل و طراحی مقطع تهیه و تنظیم شده است. طراحی ساختمان‌های بتن‌آرمه بر اساس نیروهای وارد بر اعضای سازه‌ای و دانش روز رفتار مصالح صورت می‌گیرد. جلد اول این کتاب به‌ترتیب به این موضوعات پرداخته است: معرفی بتن و بتن‌آرمه همراه با نمونه‌هایی از کاربردهای آن، موضوع روند طراحی و ضرایب اطمینان لازم برای بار و مقاومت، تکنولوژی بتن، خواص مصالح تشکیل‌دهندهٔ بتن‌آرمه، رفتار تیرهای بتن‌آرمه با آرماتور کششی تنها در خمش و روابط آن، طراحی تیرهای بتن‌آرمه با آرماتور مضاعف (کششی و فشاری)، برش در مقاطع بتن‌آرمه، طراحی برای پیچش این مقاطع، موضوعات مرتبط با طول‌گیرایی و مهار آرماتور در داخل بتن، حالات حدّی خدمت‌پذیری خیز و ترک‌خوردگی.

در جلد دوم این کتاب، یعنی کتاب حاضر، نیز به موضوعات زیر پرداخته شده است:

طراحی ستون‌های کوتاه بتن‌آرمه در ترکیب فشار و خمش، طراحی ستون‌های لاغر، طراحی دال‌های دوطرفه بتن‌آرمه به‌روش مستقیم، روش قاب معادل و روش خطوط تسلیم، طراحی شالوده‌های بتن‌آرمه، مباحث پیشرفته برش اصطکاکی و تیرهای مرکب بتن‌آرمه، روش دستک و کش در طراحی سازه‌های بتن‌آرمه و اتصالات اعضای بتن‌آرمه، طراحی دیوارهای بتن‌آرمه، طراحی سازه‌های بتن‌آرمه در برابر زلزله. این کتاب دارای ۳ پیوست کاربردی نیز هست.

مؤسسهٔ انتشارات دانشگاه تهران بر انتشار کتاب‌های آکادمیک تمرکز دارد. این مؤسسه از سال ۱۳۲۵ کار خود را به طور مستقل آغاز کرده است. دکتر پرویز ناتل خانلری آغازگر فعالیت این انتشارات بود. پس از دکتر خانلری، شادروان دکتر ذبیح‌الله صفا با یاری دکتر حسین مینوچهر مدیریت توسعهٔ انتشارات را بر عهده گرفتند.

انتشارات دانشگاه تهران زیر نظر مدیریت ادارهٔ کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران اداره می‌شوند. انتشارات دانشگاه تهران، نخستین‌بار با این آرمان پدید آمد که پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد، اما به‌مرور نیازهایی فراتر از نیاز نخستین نمودار شدند. در مرحلهٔ اول اساتید نیازمند آن بودند تا با گسترش کمی و کیفی دانشگاه، از آخرین داده‌های علمی برخوردار شوند. پس از اینکه که دانشگاه تهران، مؤلفان بزرگ و سرشناس را جذب برنامه‌های آموزشی خود کرد، انتشارات دانشگاه تهران چاپ و انتشار آثار آنان را نیز در زمرهٔ وظایف خود قرار داد. این رویه تا آنجا ادامه داشت که بندی از اساسنامه به آن اختصاص یافت؛ با این مفهوم که انتشارات دانشگاه تهران خود را ملزم به چاپ متون و آثار فرهنگی ایران‌زمین کرده است. انتشارات دانشگاه تهران تاکنون بیش از ۵٬۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و به طور میانگین در هر روز بیش از یک کتاب منتشر می‌کند.

خواندن کتاب طراحی سازه های بتن آرمه (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان مهندسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۹۹ صفحه

حجم

۴۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۹۹ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان