دانلود و خرید کتاب بدهکاران اکبر اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بدهکاران اثر اکبر اکبری

کتاب بدهکاران

نویسنده:اکبر اکبری
انتشارات:کلید پژوه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بدهکاران

کتاب بدهکاران نوشتهٔ اکبر اکبری است. انتشارات کلیدپژوه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی یک راهنمای گام‌به‌گام برای رهایی از بدهی است.

درباره کتاب بدهکاران

در ابتدای کتاب بدهکاران آمده است که این اثر، نگاهی است هر چند سطحی به مشکل عدهٔ بسیاری در ایران که به‌دلیل نوع نگاهشان به عوامل پیرامون از نظر اقتصادی با مشکل روبه‌رو شده و بدهکار شده‌اند. به‌عقیدهٔ نویسنده، بدهی حاصل نوعی اشتباه محاسباتی در شغل و زندگی است که هر بدهکار به‌نوعی مرتکب این اشتباه شده است؛ به خاطر اینکه این کتاب بتواند تقریباً شامل حال همهٔ بدهکاران شود، به‌اجبار مطالب به‌صورت بسیار ساده و روان نوشته شده است.

این کتاب در چند فصل نوشته شده که عنوان برخی از آن‌ها عبارت است از «خوب باید از کجا شروع کنیم؟»، «بررسی گروه‌های بدهکار»، «سپردن سرمایه به یک نفر دیگر»، «سپردن بازار هدف به دست دیگران» و «راه‌حل پیشنهادی برای نحوهٔ شروع تولید یا ایجاد کسب‌وکار». «سخنی به پدر و مادران» نیز در انتهای این کتاب قرار داده شده است.

خواندن کتاب بدهکاران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد پول و بدهی و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بدهکاران

«قضیه بوعلی سینا و آن حاکم را شنیدی؟ به حاکم گفت اگر میخواهی مداوایت کنم باید با پای خودت به مطب من بیایی و تنها و بدون همراه؛ حاکم برآشفت و گفت بخاطر این گستاخی میدهم گردنت را بزنن، او به حاکم گفت تنها راه معاینه تو این است که تنها بیایی به مطب من و رفت. حاکم بدون اطلاع اطرافیان و به شکل غریبه به نزد ابوعلی سینا رفت و ابوعلی سینا به او گفت تو باید به مدت یک ماه هر روز خودت با پای خودت بروی گندم بخری. همان گندم را ببری آرد کنی و همان آرد را ببری خودت نان کنی و بخوری و حق خوردن هیچ غذایی به جز همین را که خودت پخته‌ای نداری.

بعداًز اینکه حاکم حالش خوب شد از بوعلی سینا پرسید قضیه چه بود؟، ابوعلی سینا گفت یک نفر به تو به صورت روزانه کمی زهر می‌خوراند، به طوری که تو در بلند مدت بمیری و چون من نمی‌دانستم آن شخص کیست و آن زهر هم دارویی نداشت، تنها کسی را که می‌دانستم میتواند از تو محافظت کند خودت بودی به همین دلیل گفتم که خودت باید برای خودت غذا تهیه کنی و این را آنجا نمی‌توانستم بگویم، چون معلوم نبود نقطه ضعف در دربار تو کیست وچه کسی این کار را میکند از وزیرت گرفته تا کنیزت پس فقط به خودت اعتماد داشتم.

علاج گرفتاری‌های ما انسان‌ها در همین اتفاق‌هایی است که برای دیگران افتاده و برایش راه حل پیدا کردند، حالا به این قضیه که تا به حال خوندی توجه کن، علت گرفتاری تو سمی است که وارد زندگی تو شده و یا می‌شود.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۹۳۷۰۸۵
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

کتاب خوبی هست فقط درهمه زمینه توضیح نداده درکل عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۳ صفحه

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۳ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان