دانلود و خرید کتاب وقتی مجاهد خندید زهرا مشتاق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وقتی مجاهد خندید اثر زهرا مشتاق

کتاب وقتی مجاهد خندید

نویسنده:زهرا مشتاق
انتشارات:انتشارات اگر
امتیاز:
۲.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب وقتی مجاهد خندید

کتاب وقتی مجاهد خندید نوشتهٔ زهرا مشتاق است. انتشارات اگر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این سفرنامه ۴۰ روز در افغانستان را با نوشته و تصویر روایت کرده است.

درباره کتاب وقتی مجاهد خندید

زهرا مشتاق در کتاب وقتی مجاهد خندید از سفری که به کشور افغانستان داشته، نوشته است. او در ابتدای کتابش توضیح داده است که وقتی مجاهد خندید یک سفرنامهٔ محض نیست؛ عصارهٔ تجربهٔ زیستهٔ او در ۲ دورهٔ پیش و پس از طالبان در افغانستان است. او در این کتاب از تغییراتی که در این کشور دیده، دشواری‌ها، ترس‌ها، احساس ناامنی و زندگی‌های تباه‌شده گفته است. او ۲ مقاومت تحسین‌برانگیز را نیز روایت کرده است.

این نویسنده می‌گوید که پس از ورود به افغانستان، نخستین مواجهه‌اش با طالبان، دیدن پرچم سفید برافراشتهٔ آن‌ها بوده که عبارت «لا اله الا الله» بر روی آن خوانده می‌شده است. زهرا مشتاق سفرنامهٔ خود را از مهرماه ۱۳۹۹ در کابل آغاز کرده است. در انتهای این کتاب تصاویری رنگی از افغانستان، بناها و مردم آن قرار داده شده است.

خواندن کتاب وقتی مجاهد خندید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران سفرنامه پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب وقتی مجاهد خندید

«روزی که کابل سقوط کرد من در خانه بودم. دو خواهر شاغل دارم که در وزارت دفاع کار می‌کردند. ما در کابل زندگی می‌کنیم. همان روز اینها با شور و شوق رفتند به سمت محل کارشان، من هم به اتفاق برادرم رفتیم منزل خواهرم. آن‌جا بودیم که خواهرم که شاغل بود تماس گرفت که حتماً در خانه باشید، چون می‌گویند طالبان آمده‌اند. خیلی وحشت کردیم و گفتیم شاید دروغ باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان