دانلود و خرید کتاب نگاهی به دنیای پر رمز و راز سئو علیرضا نورعلیزاده پیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگاهی به دنیای پر رمز و راز سئو اثر علیرضا نورعلیزاده پیر

کتاب نگاهی به دنیای پر رمز و راز سئو

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نگاهی به دنیای پر رمز و راز سئو

کتاب نگاهی به دنیای پر رمز و راز سئو نوشتهٔ علیرضا نورعلیزاده پیر است و زهرا ابراهیمی‌مقدم ویراستاری آن را بر عهده داشته است که انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است. این کتاب منبعی مناسب برای یادگیری سئو است.

دربارهٔ کتاب نگاهی به دنیای پر رمز و راز سئو

سئو امروزه مبحثی مهم در حوزهٔ تجارت بین‌الملل است و افراد زیادی با آن درگیر و نیازمند یادگیری آن هستند. مدیران و صاحبان کسب‌وکار ازجمله افرادی هستند که تمایل زیادی به سئو دارند؛ زیرا به نقش آن در رشد کسب‌وکارشان آگاه‌اند. علیرضا نورعلیزاده پیر در این کتاب در تلاش است که حاصل سال‌ها تجربهٔ اجرایی خود در حوزهٔ سئو را به خوانندگان آموزش دهد.

سئو مخفف‌شدهٔ عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو است. 

سئو به صورت کلی مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که هدفشان افزایش رتبهٔ سایت در گوگل و همچنین جذب کاربر و ترافیک بیشتر است. از آنجایی که سئو فرایندی پیچیده است، به زمان زیادی برای یادگیری احتیاج دارد و فردی که در حوزهٔ سئو فعالیت می‌کند باید همیشه اطلاعات و دانش خود را به‌روز نگه دارد. 

خواندن کتاب نگاهی به دنیای پر رمز و راز سئو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ علاقه‌مندان به یادگیری سئو پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب نگاهی به دنیای پر رمز و راز سئو

«سئو چیست؟

سئو مخفف شده عبارت Search Engine Optimization و به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. سئو شامل مجموعه فعالیت هایی است که با هدف افزایش رتبه سایت در گوگل و البته جذب کاربران و ترافیک بیشتر انجام می‌شوند. در واقع سنو مجموعه‌ای از روش‌ها را شامل می‌شود و فقط یک روش به خصوص نیست. به همین دلیل، شما باید در این حوزه همواره به دنبال یادگیری باشید و روش های مختلفی را برای رسیدن به موفقیت در نتایج گوگل به کار بگیرید.

سئو تقریبا فرایند پیچیده‌ای است و یادگیری آن به زمان زیادی نیاز خواهد داشت. البته به این مسئله هم توجه داشته باشید که این حوزه می‌تواند درآمد بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد، الگوریتم‌های گوگل همواره در حال تغییر هستند و به همین دلیل، شما باید همیشه خودتان را به روز نگه دارید. گوگل برای رده‌بندی سایت‌ها بیشتر از ۱۸۰ معیار دارد که این موضوع نشان دهنده سختی رسیدن یک سایت به رتبه های بالا در صفحه اول گوگل است.

این تعداد معیار و البته تغییر مداوم الگوریتم‌های گوگل باعث غیرقابل پیش بینی بودن فرایند سئو شده است. در واقع شما نمی دانید که در آینده باید چه استراتژی و روشی را برای رسیدن به رتبه های برتر در نتایج گوگل به کار بگیرید. اگر سایتی دارید و خودتان با الگوریتم‌های گوگل و سئو آشنا نیستید، حتما سایت خود را برای بهینه‌سازی به یک متخصص و سئوکار باتجربه بسپارید، در صورتی که از روش‌های اشتباه در سئو بهره بگیرید، بدون شک توسط گوگل جریمه خواهید شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۸۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان