دانلود و خرید کتاب ۴۰ توصیه کاربردی در رونق بخشی به تولید داخلی سید‌حسین اسحاقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۴۰ توصیه کاربردی در رونق بخشی به تولید داخلی اثر سید‌حسین اسحاقی

کتاب ۴۰ توصیه کاربردی در رونق بخشی به تولید داخلی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ۴۰ توصیه کاربردی در رونق بخشی به تولید داخلی

کتاب الکترونیکی «۴۰ توصیه کاربردی در رونق بخشی به تولید داخلی» نوشتهٔ سید‌حسین اسحاقی در انتشارات خادم الرضا (ع) چاپ شده است.

درباره کتاب ۴۰ توصیه کاربردی در رونق بخشی به تولید داخلی

در این کتاب برخی از رهنمودهـای رهبـر انقـلاب در طـول سال‌های گذشته و با رويكرد حمايـت از توليـد داخلـی و توسعه و رونق توليد، ارائه شده است.

اهمیت تولید ملی بر کسی پوشیده نیست. در حال حاضر قوانین زیادی در راستای رونق تولید داخلی مانند : قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کـشور، قـانون بهبود مستمر محیط کسب‌وکار و غیره در مجلس شورای اسـلامی مصوب شده است؛ ولی این قوانین هنوز کلماتی است بر روی کاغذ که بـه رفتاری عملی در جامعه تبدیل نشده اسـت. بـدون شـک بـا اجـرای صحیح این قوانین بسیاری از مشکلات حوزهٔ تولید در مملکت مرتفع خواهد شد. باید دانست که گذر رونق صادرات، قدرت ارزآوری، رشد تولید ناخالص داخلی، رفاه عمومی و اشـتغال همگی از مـسیر تولید ملی پویا و رونق تولید داخلی می‌گذرد.

کتاب ۴۰ توصیه کاربردی در رونق بخشی به تولید داخلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و تولید پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ۴۰ توصیه کاربردی در رونق بخشی به تولید داخلی

«چند سال است که رهبر معظم انقلاب شـعار سـال را بـر مبنـای توجه به اقتصاد مقاومتی و رونق تولید داخلی نام‌گذاری می‌کنند و شعار امسال با محوریت صرفاً رونق تولید داخلی؛ نکته بسیار مهمـی است که باید موردتوجه بیشتری قرار گیر د. آیا رهبری را در جهـان امروز سراغ دارید که این‌همه بر امری تأکید کند و به دلایلی نامعلوم جهت‌گیری کلی نظام به آن سمت‌وسو متمایل نشود؟!

چرا در ریـل نصایح و رهنمود‌های چندین و چندساله رهبر انقلاب آن‌طور که بایدوشاید قرار نگرفته‌ایم! تـا امـسال هـم رهبر فرزانه انقـلاب همچنـان بر دغدغه دیرینه خود ابرام و پافشاری کنند! باید بدانیم که نام‌گذاری سال جدید می‌تواند کاستی‌های سال‌های گذشـته را در زمینـه حمایت از کالای ایرانی جبران کند، در این صـورت اگـر از کالاهـای ایرانی حمایت شود قطعـاً تولیـد و اشـتغال رونـق پیـدا کـرده و در نتیجه، بسیاری از مشکلات در این زمینه رفع خواهد شد

با حمایت از تولیدات داخلی و رونق بخشی به آن، قطعاً یکی از معضلات امـروز ما که همان بیکاری است مرتفع شده و زمینه اشتغال مردم به‌ویژه بسیاری از جوانان که البته تحصیل‌کرده هم هستند، فراهم می‌شود. یکی دیگر از محورهای مهم و مورد تأکید رهبری در پیـام سـال جدید نقش مؤثر جوانان در مواجهه با مشکلات و لزوم بکار گیـری از نیروهای جوان و بااستعداد است که این امـر بایـد بیش‌ازپیش از سوی دولتمردان در مدیریت کشور موردتوجه قرار گیرد؛ نـه اینکـه صرفاً با شعارهای نمادین در مناسبت‌های مختلـف ایـن مهـم را در سایه لفّاظی از گردن خود ساقط کنند.

امید که در سال جدید که از سوی مقام معظـم رهبـری بـه نـام رونق تولید داخلی نام‌گذاری شده است با عنایات الهـی، تلاش‌های شبانه‌روزی کـار آفرینـان و تولیدکنندگان توانمنـد کـشورمان و حمایت مردم، راهکاری برای گذر از مشکلات اقتصادی و معیشتی و همچنین فرصتی مناسب جهت اشتغال‌زایی هرچه بیـشتر خصوصاً برای جوانان این سرزمین فراهم آید. دشمنان ایران همیشه با بهانه‌های واهی به دنبال تحـریم کـشور هستند، بنابراین برای اینکه بتـوانیم بـه اقتـصادمان رونـق دهـیم و وضعیت معیشت مردم را بهبود داده و برای جوانـان ایجـاد اشـتغال کنیم باید به خودکفایی برسیم»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۹۸۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان