دانلود و خرید کتاب اسوه عصمت مهدی عاصمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسوه عصمت اثر مهدی عاصمی

کتاب اسوه عصمت

نویسنده:مهدی عاصمی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اسوه عصمت

کتاب اسوه عصمت نوشتهٔ مهدی عاصمی است. انتشارات خادم الرضا (ع) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر نگاهی به سیره عملی حضرت زهرا (س) انداخته است.

درباره کتاب اسوه عصمت

کتاب اسوه عصمت دربارهٔ بخشی از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) است. این شخصیت تاریخی و دینی دختر حضرت خدیجه و پیامبر اسلام و همسر امام اول شیعیان است. او ۲۰ جمادی‌الثانی سال پنجم بعثت در مکه به دنیا آمد و در ۱۸ سالگی در مدینه از دنیا رفت.

کتاب حاضر دربارهٔ اخلاق و منش این شخصیت توضیحاتی ارائه کرده است. از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) می‌توان به ایثار و بخشش به دیگران و به‌ویژه به نیازمندان، اکرام میهمان، زهد و ساده‌زیستی، کار و کوشش، مهربانی با خانواده و کودکان و... اشاره کرد. حضرت زهرا (س) فعالیت‌های سیاسی نیز داشت و مطابق با شرایط تصمیماتی گوناگون می‌گرفت؛ به‌عنوان نمونه او در جمع زنان مهاجر و انصار سخنرانی کرد و پیش از وفات یک وصیت‌نامهٔ سیاسی نوشت و همواره می‌کوشید از حق خود دفاع کند.

خواندن کتاب اسوه عصمت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون روش و منش حضرت زهرا (س) پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب اسوه عصمت

«پس چرا امروز بعد از روشن شدن حق، سرگردان شدید؟ و پس از آشکار شدن حقیقت، پنهان کاری می‌کنید؟ و بعد از آن پیشگامی و پیشروی، به عقب بر می‌گردید؟ و بعد از ایمان، شرک آوردید؟ [ و بعد از شجاعت و دلاوری به ترس افتاده‌اید؟] وای بر شما که همانند گروهی هستید که عهد خود را شکستند و در بیرون راندن رسول خدا کوشیدند، و آن‌ها آغازگر جنگ با شما بودند، آیا از آنان می‌ترسید، در حالی که سزاوار است که از او (خداوند) بترسید اگر مؤمن‌اید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۵۷۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان