دانلود و خرید کتاب سیستم های توزیع همه کاناله با تاکید بر پذیرش تکنولوژی نسترن لطیفی ماشمیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیستم های توزیع همه کاناله با تاکید بر پذیرش تکنولوژی اثر نسترن لطیفی ماشمیانی

کتاب سیستم های توزیع همه کاناله با تاکید بر پذیرش تکنولوژی

معرفی کتاب سیستم های توزیع همه کاناله با تاکید بر پذیرش تکنولوژی

کتاب سیستم های توزیع همه کاناله با تاکید بر پذیرش تکنولوژی نوشتهٔ نسترن لطیفی ماشمیانی و سید مجتبی محمودزاده است. انتشارات سردار امین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب سیستم های توزیع همه کاناله با تاکید بر پذیرش تکنولوژی

کتاب سیستم های توزیع همه کاناله با تاکید بر پذیرش تکنولوژی با ۲ هدف نوشته شده است.

کتاب حاضر می‌تواند برای دانشجویانی که باید با انواع سیستم‌های توزیع در کسب‌وکارهای گردشگری آشنا شوند، سودمند باشد و نیز می‌تواند کمکی باشد به بهبود استراتژی‌های توزیع و به کارآفرینان و مدیران حوزهٔ گردشگری کمک کند.

این کتاب بر اساس پایان‌نامه‌ای با عنوان «عوامل مؤثر بر پذیرش تکنولوژی و اثرات آنها بر قصد خرید در سیستم‌های توزیع همه کاناله» نوشته شده که آن نیز به قلم نسترن لطیفی ماشمیانی نوشته شده است.

خواندن کتاب سیستم های توزیع همه کاناله با تاکید بر پذیرش تکنولوژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مارکتینگ در حوزهٔ گردشگری پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب سیستم های توزیع همه کاناله با تاکید بر پذیرش تکنولوژی

«برای تعریف گردشگری و حیطه گسترش آن باید گروه‌های مختلفی از جمله گردشگر، کسب و کارهای گردشگری، دولت یا حکومت و جامعه میزبان که در این صنعت حضور دارند و از آن تأثیر مستقیم و غیر مستقیم می‌پذیرند ؛ مورد بررسی قرار گیرند. گردشگری شامل بازدیدکنندگان، ارائه‌کنندگان خدمات، خدمات و فعالیت‌ها مرتبط می‌شود. جهانگردی یک صنعت جهانی است که متشکل از حمل و نقل، جا به جایی، اقامت و سایر مؤلفه‌هایی است که نیازها و خواسته‌ها مصرف‌کنندگان این صنعت را برآورده می‌سازد. صنعت گردشگری علاوه بر تأمین نیازهای گردشگران، به افزایش درآمد دولت نیز کمک خواهد کرد. صنعت جهانگردی متشکل از دسته ای از فعالیت‌های اقتصادی می‌باشد که در صورت تلفیق این فعالیت‌ها، یکی از بزرگترین صادرات جهان را تشکیل می‌دهد، بزرگترین صنعت جهانی را به همراه خود ایجاد خواهد کرد، عامل شماره یک اشتغال زایی می‌گردد، برای سرمایه‌گذاری و رشد مناسب خواهد بود، یکی از عواملی است که بیشترین انگیزه‌ها را به وجود خواهد آورد و همچنین سطح نیروی منابع انسانی را در جهان بهبود می‌بخشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان