دانلود و خرید کتاب کتاب جامع مدیریت پاداش مایکل آرمسترانگ ترجمه حسن صراف جوشقانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کتاب جامع مدیریت پاداش

کتاب کتاب جامع مدیریت پاداش نوشتهٔ مایکل آرمسترانگ و ترجمهٔ حسن صراف جوشقانی، حمیدرضا قربان زاده کریمی و سعیده آهنگری است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ترجمهٔ هندبوک آرمسترانگ (نسخهٔ سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹) است

درباره کتاب کتاب جامع مدیریت پاداش

کتاب کتاب جامع مدیریت پاداش در بخش اول به ضرورت‌های مدیریت پاداش پرداخته و در همین بخش نیز این مفهوم را تعریف کرده و انواع آن را شرح داده است. بخش دوم درمورد عملکرد و پاداش و ارتباط این ۲ با یکدیگر است. این بخش معنای التزام کارکنان، چیستی پاداش‌های مالی و غیرمالی، طرح پرداخت مشروط و... را توضیح داده است. بخش سوم کتاب حاضر «ارزیابی و طبقه‌بندی مشاغل» و بخش چهارم آن «پاداش گروه‌های ویژه» نام دارد. بخش پنجم نیز درمورد مزایای شغلی کارکنان و طرح‌های بازنشستگی و بخش ششم درمورد شیوهٔ مدیریت پاداش است.

ابتدای کتاب حاضر آمده است که مایکل آرمسترانگ، نویسندهٔ این کتاب، تقریباً باسابقه‌ترین و مشهورترین پژوهشگر و نظریه‌پرداز سیستم‌های پرداخت پاداش در جهان است.

این کتاب دربارهٔ بسط دانش سیستم‌های پاداش شامل حقوق، مستمزد و مزایاست.

خواندن کتاب کتاب جامع مدیریت پاداش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ مدیران سازمان‌ها و دانشجویان حوزهٔ مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب کتاب جامع مدیریت پاداش

«مدیریت پاداش بر راهبردها، سیاست‌ها و فرآیندهای مورد نیاز تمرکز دارد تا اطمینان حاصل شود که ارزش افراد و مشارکت آنها برای دستیابی به اهداف سازمانی، واحدی و تیمی به شکل واقعی به رسمیت شناخته شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۹ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۳۹ صفحه

قیمت:
۱۰۱,۰۰۰
تومان