دانلود و خرید کتاب ارتباطات یکپارچه بازاریابی ابوالفضل معصوم‌زاده زواره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ارتباطات یکپارچه بازاریابی

کتاب ارتباطات یکپارچه بازاریابی نوشتهٔ ابوالفضل معصوم‌زاده زواره، سمانه قلی‌پور، احسانه نژادمحمد نامقی و جعفر شمسی است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، مدلی را برای شناخت بهتر مخاطبان و شناساندن بنگاه و محصولات و خدمات آن، نام و نشان تجاری، اهداف و برنامه‌های بنگاه در جهت اطلاع‌رسانی و ترغیب و اثرپذیری مخاطبان هدف در بازار ارائه کرده است.

درباره کتاب ارتباطات یکپارچه بازاریابی

کتاب ارتباطات یکپارچه بازاریابی نشان می‌دهد که انتخاب مدل ارتباطی مناسب برای هدایت مصرف‌کننده‌ها و مشتری‌ها بسیار اهمیت دارد؛ زیرا اساساً یکی از مهم‌ترین اهداف اقدامات ارتباطی باتوجه‌به مراحل گوناگون عمر بنگاه و محصول، انتقال اطلاعات به بازار هدف به‌منظور تسهیل جایگاه‌یابی محصولات و خدمات در بخش موردنظر بازار و نیز دریافت واکنش‌هایی مطلوب از مشتریان است.

ارتباطات یکپارچه بازاریابی، فرایندی است که در آن باید همهٔ اجزا به‌صورت دقیق و همراه با شاخص‌ها و اولویت آنها تعریف شوند و در پایان، ترکیب مناسبی از آمیختۀ ترفیع را برای ایجاد تمایز در ذهن مخاطبان به وجود آورند.

بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی، امری مهم است زیرا موارد زیر اهمیت دارند:

یکپارچگی و هماهنگی همهٔ ابزارها، تکنیک‌ها و سازوکارهای آمیختهٔ ارتباطات بازاریابی به‌منظور بهبود عملکرد برند؛

افزایش کارایی و اثربخشی ارتباطات بازاریابی؛

ایجاد هم‌افزایی در عناصر گوناگون آمیختهٔ ارتباطات بازاریابی؛

جلوگیری از هدررفتن منابع مالی و صرفه‌جویی در آنها با استفاده از یکپارچه‌کردن فعالیت‌های ارتباطی.

گروه نویسنده‌های این کتاب کوشیده‌اند تا ضرورت یکپارچه‌کردن فعالیت‌های ارتباطی و نحوهٔ پدیدآوردن این هماهنگی را برای خوانندگان کتاب حاضر در ۶ فصل بیان کنند.

خواندن کتاب ارتباطات یکپارچه بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب ارتباطات یکپارچه بازاریابی

«پرسی نیز در کتاب خود به گونه‌ای دیگر در خصوص نقش تعامل اظهار نظر کرده است. وی اشاره می‌کند که در ابتدا، ارتباطات یکپارچه بازاریابی بیشتر بر برنامه ریزی مبتنی بوده است و این مسئله باید در قلب تعریف ارتباطات یکپارچه بازاریابی همچنان باشد. اما امروزه ارتباطات یکپارچه بازاریابی بیشتر بر روی ارتباط و تعامل با مشتری تمرکز یافته است. کاتلر (۲۰۰۳) ارتباطات یکپارچه بازاریابی را روش نگاه کردن به کل فرایند بازاریابی از منظر مشتریان تعریف نموده است. در حالیکه در سال ۱۹۹۳ وی ارتباطات بازاریابی یکپارچه را فرایندی که در طی آن شرکت سعی می‌کند تمامی ابزارهای خود را یکپارچه نماید تا بتواند پیامی صحیح در خصوص سازمان و محصولاتش ارائه دهد تعریف کرده بود. عده‌ای دیگر نیز ارتباطات یکپارچه بازاریابی را از منظر مشتریان تعریف نموده‌اند. دانکن نیز از جمله اولین افرادی بود که برنامه‌های تبلیغات را ساختارسازی مجدد نمود. در حقیقت وی ارتباطات یکپارچه بازاریابی را فرایندی چند بعدی تعریف نموده که برای خلق ارتباطی سودمند با مشتریان و سایر ذینفعان، تاثیرت پیام بر روی مشتریان را کنترل می‌نماید. ارتباطات یکپارچه بازاریابی کنترل استراتژیک و تاثیرگذاری بر روی پیام است. دانکن عوامل اصلی ارتباطات یکپارچه بازاریابی را تعریف می‌نماید.

ایده استفاده از فرایندهای چند بعدی و چند وظیفه‌ای نیاز به اعمال شدن در تمامی شرکتها را دارد. از آنجا که ما باید مشارکت دیگران در ساخت برند را ببینیم، این مسئله امری دشوار است. خلق ارتباط اثربخش ذینفعان و ارتباط سودمند مشتریان به ارتباطات یکپارچه بازاریابی که چگونه بازار هدف خود را تعیین می‌کنند و به سود بلندمدت نگاه می‌کنند، باز می‌گردد. کنترل استراتژیک پیام‌ها به این معنی است که هر نوع ارتباطی با بازار باید پایدار و هدفمند باشد و مشریان بتوانند به راحتی با سازمان تعامل و ارتباط داشته باشند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۸۱۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان