دانلود و خرید کتاب کلاه صورتی سارا قهرمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلاه صورتی اثر سارا قهرمانی

کتاب کلاه صورتی

معرفی کتاب کلاه صورتی

کتاب کلاه صورتی نوشتهٔ سارا قهرمانی است. نشر آبستا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، یکی از کتاب‌های مجموعه آموزش مهارت‌های زندگی برای کودکان است.

«مهارت‌های زندگی» مجموعه‌توانایی‌هایی هستند که با تمرینات پیوسته پرورش پیدا می‌کنند و شخص را برای روبه‌روشدن با مسائل روزانهٔ زندگی، افزایش توانایی‌های روانی، اجتماعی و بهداشتی آماده می‌کنند. «سازمان جهانی بهداشت» (WHO) مهارت‌های زندگی را توانایی انجام رفتار سازگارانه و مثبت به گونه‌ای که فرد بتواند با چالش‌ها و ضروریات زندگیِ روزمرهٔ خود کنار بیاید، تعریف کرده است.

این سازمان، مهارت‌های زندگی را به دسته‌ای ۱۰‌تایی تقسیم کرده است: توانایی تصمیم‌گیری، توانایی حل مسئله، توانایی تفکر خلاق، توانایی تفکر نقادانه، توانایی برقراری ارتباط مؤثر با دیگران، توانایی برقراری روابط بین‌فردی سازگارانه، توانایی خودآگاهی، توانایی همدلی با دیگران، توانایی رویارویی با هیجان‌ها (غم، خشم، شادی و…) و نیز توانایی رویارویی با استرس‌ها.

نشر آبستا نیز با توجه به اهمیت این موضوع و آموزش آن به کودکان، در هر یک از کتاب‌های این مجموعه، به یکی از موضوعاتی که لازم است به کودکان آموزش داده شود، پرداخته است:

دسته‌ای از این کتاب‌ها به کنش‌های مؤثری همچون مهربانی، کمک به یکدیگر و یا امانت‌دادن کتاب به دیگران پرداخته‌اند؛

بخش دیگر با هدف آشناکردن کودکان با گونه‌های حیوانات و یا برخی علائم و نشانه‌ها مانند نشانه‌های رانندگی تنظیم و نوشته شده‌ است؛

بعضی از کتاب‌های این مجموعه نیز کودکان را با شخصیت‌های داستانی مانند بامبی، حسنی و اژدهای هفت‌سر، جک و لوبیای سحرآمیز و یا جوجه‌اردک زشت آشنا می‌کنند.

این کتاب‌ها گاه به صورت نثر و گاه به صورت شعر نوشته و تنظیم شده‌اند و تصاویر واضح و رنگارنگی نیز دارند تا کودکان برای مطالعهٔ کتاب اشتیاق بیشتری داشته باشند.

کتاب حاضر، دربارهٔ پیداکردن صاحب آن چیزی است که کودک پیدا می‌کند است.

درباره کتاب کلاه صورتی

در کتاب کلاه صورتی، خرسی و روبی‌کوچولو در راه یک کلاه صورتی پیدا می‌کنند.

خواندن کتاب کلاه صورتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان