دانلود و خرید کتاب اندوکرینولوژی پاتریشیا ای. مولینا ترجمه شهربانو عریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اندوکرینولوژی اثر پاتریشیا ای. مولینا

کتاب اندوکرینولوژی

معرفی کتاب اندوکرینولوژی

کتاب اندوکرینولوژی نوشتهٔ پاتریشیا ای. مولینا و ترجمهٔ شهربانو عریان و معصومه اصل روستا است. انتشارات دانشگاه خوارزمی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. عنوان این اثر را می‌توان «درون‌ریز‌شناسی» ترجمه کرد. غدهٔ درون‌ریز و متابولیسم یا اندوکرینولوژی، شاخه‌ای از بیولوژی و پزشکی است که با دستگاه درون‌ریز و بیماری‌های مربوط به آن سروکار دارد.

درباره کتاب اندوکرینولوژی

کتاب اندوکرینولوژی، با هدف کمک به عمیق‌شدن نگرش‌های زیستی نسبت به مسائل مختلفِ اندوکرینی، نورواندوکرینی و سایکونورواندوکرینی نوشته شده است.

هر فصل از این کتاب، به جنبهٔ خاصی از سیستم‌های اندوکرینی و نیز اختلالات پاتولوژیک پرداخته و یافته‌های نوین در آن زمینه را در انسان بررسی کرده است.

نکته‌ای که می‌توان آن را ویژگی کتاب پاتریشیا ای. مولینا دانست این است که افزون‌بر توضیح سیستم‌های فیزیولوژیکی، در پایان هر فصل، مطالب کلیدی و منابع پیشنهادی برای مطالعه مطرح کرده که می‌تواند از هر نظر در جلب توجه دانشجویان رشته‌های علوم زیستی مؤثر و کارساز باشد. 

خواندن کتاب اندوکرینولوژی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان و شاغلین علوم پزشکی، داروسازی، فارماکولوژی و سایر رشته‌های علوم زیستی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب اندوکرینولوژی

«غدد درون‌ریز کلاسیک، فاقد مجرا بوده و هورمون‌ها را به فضاي بین سلولی ترشح می کنند و هورمون‌ها از آنجا، به درون خون راه می‌یابند. اندام‌های موجود در دستگاه درون‌ریز بر خلاف دستگاه‌های کلیوی، قلبی- عروقی و گوارشی، به طور آناتومیکی با هم در ارتباط نبوده و به صورت پراکنده در سرتاسر بدن قرار دارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان