دانلود و خرید کتاب اهمیت زبانشناسی جفری، کی پولوم ترجمه پانته آ نبی ئیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اهمیت زبانشناسی اثر جفری، کی پولوم

کتاب اهمیت زبانشناسی

انتشارات:سنجاق
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اهمیت زبانشناسی

زبان‌شناسی، علم مطالعه زبان‌های مختلف دنیاست. آشنایی با کارکردهای زبان در زبان‌شناسی می‌تواند برای پیشرفت در زمینه‌های گوناگون راه‌گشا باشد. این کتاب، بر چگونگی احیای زبان‌های مرده و در حال انقراض، کاربرد علم زبان‌شناسی در امور قضایی و حقوقی همچنین در تنظیم و طراحی برنامه‌های هوشمند ترجمه و ارتباط دانش زبان‌شناسی با هوش مصنوعی متمرکز است. با مطالعه این کتاب به این امر خواهید اندیشید که علم زبان‌شناسی تا چه میزان شگرفی می‌تواند در تهیه طرح‌های هوشمند رایانه‌ای در آینده برای نسل بشر، درخشان عمل کند؟ آیا تاکنون به این اندیشیده‌اید که زبان‌ می‌تواند تا چه حد و در چه اموری تأثیرگذار باشد؟ تصور کرده‌اید که زبان و تفکر چه ارتباطی با هم دارند؟ آیا زبان‌ها و گویش‌ها، بریک‌دیگر برتری دارند؟‌ نگرش بشر به برتری برخی لهجه‌ها و تحقیر گویش‌ها چه عواقبی در پی دارند؟ از خود پرسیده‌اید که ما جملات را چگونه درک می‌کنیم؟ آیا می‌دانید که دستور زبان تجویزی و توصیفی چیست؟ آیا می‌دانیم روان‌شناسی زبان، زبان‌شناسی اجتماعی و زبان‌شناسی رایانشی بر مطالعه چه اموری تأکید دارند؟

خواندن این کتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان زبان‌شناسی و دانشجویان این رشته، دانشجویان و متخصصین حقوق، مهندسین تکنولوژی و فناوری و به تمامی افراد توصیه می‌کنیم؛ چراکه ما با زبان در آمیخته‌ایم و برای انجام هر کاری باید از زبان استفاده کنیم، پس شناخت علم زبانشناسی برای همه ما لازم و ضروریست.

نظرات کاربران

علی ارجمندی
۱۴۰۱/۰۳/۱۴

در ابتدای کار، این کتاب را به بیگانگان زبان شناسی شدیداً توصیه میکنم. کتاب نثر روانی دارد ولی با این حال گه گاه نشان میدهد که ترجمه است و اندکی در ذوق میزند، البته برای مخاطب این کتاب که این

- بیشتر
درسا استرکی
۱۴۰۱/۰۴/۰۹

بسیار کتاب جذابیه ، ترجمه ی روانی داره و به شدت برای دانشجویان زبان شناسی و تدریس زبان و حتی افرادی که میخوان درباره ی زبان شناسی مطالعه کنند پیشنهاد میکنم. عالیه.

مهرنوش روحانی
۱۴۰۱/۰۳/۲۰

کتاب خوبی هست، بسیار روان و کامل ترجمه شده، با تشکر از دکتر نبی ئیان برای ترجمه فوق العاده شون. مطالعه این کتاب رو حتما به علاقه مندان زبان شناسی پیشنهاد میکنم.

کاربر ۲۸۸۸۰۱۴
۱۴۰۲/۰۲/۳۱

برای کسی که میخواد مطالب زبانشناسی رو مرور کنه کتاب بسیار مناسبی هست. همچنین برای کسی که با زبانشناسی آشنایی نداره و میخواد یجورایی با کلیات زبانشناسی آشنا بشه مفید هست. پیشنهاد میکنم 🌹🌹

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۲٫۴ کیلوبایت

حجم

۷۵۲٫۴ کیلوبایت

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان