دانلود و خرید کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله سسیل کاستلوچی ترجمه محدثه زردکانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله اثر سسیل کاستلوچی

کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله

معرفی کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله

کتاب الکترونیکی «سفیدبرفی و هفت کوتوله» نوشتهٔ سسیل کاستلوچی یکی دیگر از کتاب‌های مجموعهٔ توت‌فرنگی نشر سایه گستر است که با ترجمه محدثه زردکانلو به چاپ رسیده است. این کتاب مصور مناسب کودکان است.

انتشارات دانی در سال ۱۳۹۵ با هدف خدمت در زمینه آموزش فرزندان ایران و ارائه راهکارهای نوین در آسان‌سازی فرآیند آموزش شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر صاحب‌امتیاز نشرهایی همچون شیرمحمدی، دلفین، یاس کبود و... است. هدف اصلی این نشر پیشرفت دا‌نش آموزان و درگیر کردن آنها با لذت یادگیری است

درباره کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله

در این کتاب مصور زیبا داستان سفیدبرفی شاهزاده‌خانم زیبارو را می‌خوانید. زنی بدجنس آینه‌ای جادویی دارد که یک روز وقتی پرسید زیباترین شخص کیست، آینه سفیدبرفی را به او نشان داد و همین ماجرا باعث شد او برای نابود کردن دختر زیبا نقشه بکشد. به این ترتیب سفیدبرفی از جنگل سر در می‌آورد و اتفاقات گوناگونی برای او رقم می‌خورد.

از این داستان اقتباس‌های زیادی شده است و فیلم و کارتون‌های زیادی را براساس این داستان ساخته‌اند. یک انیمیشن آمریکایی در سال ۱۹۳۷ (۱۳۱۶ هجری شمسی) به کارگردانی دیوید هند براساس افسانه سفیدبرفی ساخته شد. این فیلم از نگاه انجمن فیلم آمریکا، برترین فیلم جهان در سبک پویانمایی (انیمیشن) است. سفیدبرفی و هفت کوتوله اولین انیمیشن طولانی از مجموعه انیمیشن‌های کلاسیک والت دیزنی است. در سال ۱۹۸۹ میلادی این فیلم تحت عنوان «اثر فرهنگی، تاریخی، زیبا و قابل توجه» به فهرست گنجینه ملی فیلم آمریکا اضافه شد و از نگاه انجمن فیلم آمریکا، یکی از ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جهان است.

کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب کودکانی است که به کتاب‌های مصور علاقه دارند.

بخشی از کتاب سفیدبرفی و هفت کوتوله

بیا وقتی که داریم به خونه برمی گردیم راجع به این موضوع صحبت کنیم! هوم، منظورم اینه که بیا توی خونه درباره ی این موضوع صحبت کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان