دانلود و خرید کتاب مه بانگ علی سنجرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مه بانگ اثر علی سنجرانی

کتاب مه بانگ

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مه بانگ

کتاب مه بانگ نوشتهٔ امیر ریگی و علی سنجرانی در انتشارات خط آخر چاپ شده است. نویسندگان این کتاب با استفاده از مفاهیم اصیل ایرانی دست به خلق این اثر زده‌اند. مه‌بانگ در قالب یک داستان، بسیاری از اسامی و اشکال آشنای ایرانی را از نظر مخاطب می‌گذراند.

درباره کتاب مه بانگ

داستان‌های اصیل پارسی از هر گوشه و کنار سرزمین ایران به اشکال متفاوتی نقل می‌شوند و با پیشرفت جوامع بشری نیز داستان‌سرایی شیوه جدیدی به خود گرفته است لذا بر آن شدیم تا داستانی با این مضمون به رشته تحریر درآوریم. رمان حال حاضر با تلاش سه‌و‌نیم‌ساله با استفاده از اسامی کاملاً پارسی و نقش‌های سنتی نگارش شده است.

لازم به ذکر است اسامی به کار رفته در این رمان براساس معانی و سلیقهٔ شخصی نویسندگان به‌کار رفته است و فاقد هرگونه منظور و مفهوم نقش تاریخی و ملیتی اسامی به‌کار‌رفته‌شده در این رمان است.

کتاب مه بانگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به رمان‌های ایرانی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مه بانگ

گرچه همه‌ی آن‌ها در يک کهکشان بودند اما بسیار با يکديگر متفاوت بوده و در سطح خیلی ساده‌ای زندگی می‌کردند و به شدت با هم بر سر منابع غذايی جنگ داشتند، همچنین در هر سیاره، خودِ موجودات بسیارمتفاوت بودند و اين نوع رفتارها از موجوداتی که ضعیف و بسیار به يکديگرنیازمند بودند عجیب بود، ولی در هر صورت اين يک چالش برای ققنوس و سیمرغ‌ها بود، پس آن‌ها تقسیم شدند و به هر سیاره‌ای رفتند به اَهالی آن سیارات کمک می‌کردند و گروه‌های مختلف هر سیاره را جدا کرده و برای آن‌ها قلمرو خاصتی تعیین کردند تا بر سر منابع غذايی با يکديگر به جنگ برنخیزند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۱۹ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۱۹ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان