دانلود و خرید کتاب عسل درمانی الهه حنفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عسل درمانی اثر الهه حنفی

کتاب عسل درمانی

نویسنده:الهه حنفی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عسل درمانی

کتاب عسل درمانی نوشتهٔ الهه حنفی است و انتشارات همخونه آن را منتشر کرده است. این کتاب شما را با عسل درمانی آشنا می‌کند.

درباره کتاب عسل درمانی

عسل درمانی روشی ابداعی و جدید نیست، عسل درمانی آموخته‌های طب سنتی است که با علم جدید اثبات شده است. بشر هزاران سال است که از مخلوط بزاق زنبور عسل و شهد گل که عسل نام دارد به عنوان دارویی برای درمان زخم‌ها، سوختگی‌ها، بیماری‌های معده و کلیه، تقویت بینایی و اعصاب و … استفاده می‌کند.

عسل ماده قندی چسبناک و غلیظی است که توسط زنبور عسل در طبیعت ساخته می‌شود. عسل یا همان شهد که در فارسی به آن انگبین گفته می‌شود، ماده قندی غلیظی، سرشار از مواد ویتامینی و مواد مغذی دیگر است. عسل علاوه بر خواص تغذیه‌ای، دارای خواص دارویی مختلف نیز است؛ به‌طوری که در ادیان مختلف از آن یاد شده و حتی در قرآن نیز سوره‌ای به نام نحل (زنبور عسل) وجود دارد. زنبورهای عسل در پرواز خود به روی گل‌ها از شهد گل‌ها مکیده و مقداری از آن شهد را در داخل عسل‌دان ذخیره می‌کنند و به هنگام برگشت این گرده‌ها در بدن آنها با مواد دیگر مخلوط شده و به صورت قطرات عسل در لانه‌هایی که خودشان می‌سازند و به کندو معروف است، ذخیره می‌شوند. زنبورها هرگز نمی‌خوابند، بنابراین طی روز به جمع کردن گرده و ذخیره کردن آن در لانه‌های کندو مشغول هستند و شب‌هنگام دوباره این عسل‌های ذخیره شده را مکیده و در بدن خود با مواد مختلف از جمله دیاستاز مخلوط کرده؛ سپس مقداری از آب آن توسط عسل‌دان در بدن زنبور گرفته شده و دوباره آن را در لانه‌های کندو ذخیره می‌کنند. در این کتاب می‌خوانید که عسل چیست و مهم‌ترین خواص عسل کدام است؛ سپس با عسل درمانی که روشی سنتی و مفیدی برای درمان بیماری‌هاست آشنا می‌شوید.

خواندن کتاب عسل درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند با عسل درمانی آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عسل درمانی

در سرتاسر دنیا بسیاری از اشخاص برای رفع بی‌خوابی و اختلالاتی که بدان مبتلا هستند پناه به داروهای شیمیایی می‌برند و انواع قرص و کپسول را مثل نقل و نبات می‌خورند و گاهی کمتر نتیجه مفیدی از آن می‌گیرند زیرا غافل‌اند که در مقابل این داروی شیمیایی عسل غذا و دارویی است که بی‌خوابی را در کسانی که دچار بیماری بی‌خوابی شده‌اند درمان می‌کند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه