دانلود و خرید کتاب جدال عشق و سرنوشت زهرا همتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جدال عشق و سرنوشت اثر زهرا همتی

کتاب جدال عشق و سرنوشت

نویسنده:زهرا همتی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جدال عشق و سرنوشت

کتاب جدال عشق و سرنوشت نوشتۀ زهرا همتی است. انتشارات همخونه این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب، داستانی است دربارۀ عشق و کینه است که به‌وسیلۀ یک روایت عاشقانه آشکار می‌شوند.

درباره کتاب جدال عشق و سرنوشت

کتاب جدال عشق و سرنوشت داستان پسری به نام «آرش» است که صادقانه به دختری به نام «هستی» عشق می‌ورزد. این عشق با آشکار شدن سرگذشت خانوادگی آرش و هستی به چالش کشیده می‌شود.

مسأله این است که پدرِ هستی در گذشته دختری را دوست داشته که امروز مادرِ آرش است. پدر هستی می‌کوشد انتقام شکست گذشتۀ خود را از خانوادۀ آرش بگیرد. رمان زهرا همتی، روایت همین انتقام، عشق و کینه است.

خواندن کتاب جدال عشق و سرنوشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی، به‌ویژه رمان‌های عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جدال عشق و سرنوشت

«فردا  بعد از اتمام کلاس آرش طبق معمول منتظرآمدن دختر رویائیش شد. پشت درخت روی نیمکت به انتظار نشسته بود حدود چند دقیقه گذشت تا او نمایان شد آرش با چشمان منتظر و دلی پریشان به قدم‌های او که آرام برداشته می‌شد خیره شد تصمیمش را گرفته بود باید حرف دلش را می‌زد اما هر چه او نزدیک‌تر می‌شد آرش بیشتر می‌ترسید زمانی که او بهش رسید آرش فقط نگاهش به او خیره ماند انگار دهانش را دوخته بودن اما آن دختر لبخند ملیحی زد و سرش را پایین انداخت و آرام به راهش ادامه داد. آرش از این لبخند انگار جان تازه‌ای گرفته بود اما از بزدلی خودش عصبانی شد و محکم به روی نیمکت کوبید و گفت: لعنت به تو ای پسره بی عرزه و بعد در حالی که از دست خودش خشمگین بود به سمت خانه حرکت کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان