دانلود و خرید کتاب بابا بیا خانه اپریل انسیسو ترجمه هومن شکرایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بابا بیا خانه اثر اپریل انسیسو

کتاب بابا بیا خانه

انتشارات:انتشارات اگر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بابا بیا خانه

کتاب بابا بیا خانه نوشتۀ اپریل انسیسو و ترجمۀ هومن شکرایی است. انتشارات اگر این کتاب را روانۀ بازار کرده است. عنوان فرعی این کتاب «خاطرات آلزایمر زود هنگام» است.

درباره کتاب بابا بیا خانه

کتاب بابا بیا خانه پس از فوت پدر نویسندۀ آن، اپریل انسیسو، نوشته شده است. نویسنده خواسته با نگارش این کتاب، تجربه‌هایی را که از مبارزۀ پدرش با بیماری آلزایمر داشته با دیگران در میان بگذارد. هدف انسیسو از نوشتن این کتاب این است که بخشی از تدابیری که او و مادرش در برخورد با رفتارهای چالش‌برانگیز پدرش، به‌ویژه در مراحل پایانی بیماری، به کار بردند را بیان کند. این نویسنده تأکید می‌کند که آلزایمر فقط فراموش کردن افراد و چیزها نیست، بلکه از فردِ بیمار، شخصیت جدیدی می‌سازد.

خواندن کتاب بابا بیا خانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران خاطرات و داستان‌های واقعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بابا بیا خانه

«مغازه نامی بود که خانواده‌ام به کسب‌وکار فروش کف‌پوش شرکت پدرم، سِرپلِس اِند سالویج اینک، داده بود. پدرم موکت، وینیل، لایی زیر فرش، پارکت و وسایل متفرقه‌ی ساختمانی از قبیل در و پنجره می‌فروخت . مغازه در محله‌ای قدیمی و متروک و دور از شهر به نام میل‌ویل قرار داشت. بیشتر ساختمان‌های آن منطقه صنعتی بودند، اما چند خانه‌ی قدیمی هم آن‌جا بود. مغازه از چند ساختمان رنگ‌ورورفته تشکیل شده بود که تمامشان به تعمیر و سقف جدید نیاز داشتند و از چند جایشان آب چکه می‌کرد و وقتی باران می‌گرفت، مجبور بودیم زیرشان سطل بگذاریم تا قطره‌های آب را جمع کنند. درکل چهار ساختمان بودند: در ساختمان اول، دفتر مدیریت که میزهای پدرم و برادر کوچک‌ترش، عمو مارک، آن‌جا بود، دفتر منشی و مهم‌تر از همه، تنها دستگاه تهویه‌ی هوا و سرویس بهداشتی جای داشتند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۴۸۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۱,۶۰۰
۱۰,۸۰۰
۵۰%
تومان