دانلود و خرید کتاب آدم های سمی لیلیان گلاس ترجمه فاطمه موحد پارسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آدم های سمی اثر لیلیان گلاس

کتاب آدم های سمی

نویسنده:لیلیان گلاس
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آدم های سمی

کتاب آدم های سمی نوشته لیلیان گلاس است و با ترجمه فاطمه موحد پارسا منتشر شده است. این کتاب به شناخت و درمان آسیب‌های جسمی و روانی ناشی از رفتار افراد سمی اطرافتان کمک می‌کند. 

درباره کتاب آدم های سمی

چوب و سنگ می‌توانند استخوان‌های‌ انسان را بشکنند اما کلمات آسیب بیشتری به‌ما می‌زنند. همین موضوع مرز آدم‌های سمی را در اطراف ما می‌سازند. آدم سمی می‌تواند هرکسی باشد همکلاسی دوران کودکی، خواهر یا برادر، والدین یا کسی که دوستش داریم یا همسر یا شوهر یا رئیس و یا همکار.

یک آدم سمی کسی است که زندگی‌تان را سمی می‌کند کسی که مشوق شما نیست کسی که از دیدن موفقیت و رشد شما خوشحال نمی‌شود. کسی که برایتان آرزوی خوشبختی نمی‌کند در حقیقت او کار شکنی می‌کند تا تلاش‌هایتان مثمر ثمر واقع نشوند. گویی منتظر به خاک سیاه نشستن شما‌اند. این کتاب به شما کمک می‌کند که آدم‌های سمی اطرافتان را بشناسید و همه چیز را تغییر دهید. این کتاب شما را همراهی می‌کند و کمکتان می‌کند. 

دکتر لیلیان گلاس در کتاب آدم های سمی به ما کمک می‌کند تا ابتدا این افراد را شناسایی کنیم. این کار را می‌توانید به کمک سوالاتی که در کتاب پرسیده شده است، انجام دهید. بعد از پاسخ دادن به سوالات، شما می‌توانید بفهمید که با اینگونه افراد برخورد داشته‌ای یا نه؟ در مراحل بعدی، او شما را با رفتارهایی آشنا می‌کند که مصادیق بارزی از رفتارها سمی هستند. 

خواندن کتاب آدم های سمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام افرادی است که دوست دارند از خودشان مراقبت کنند و در راستای بهبود حال روانی‌ خودشان قدمی بردارند.

درباره لیلیان گلاس

لیلیان گلاس متخصص ارتباطات بین‌المللی و زبان بدن است. او تحصیلات خود را در مقطع لیسانس در دانشگاه بردلی و در رشته‌ی علوم گفتاری و رفتاری به پایان رساند و تحصیلات خود را در دانشگاه میشیگان دنبال کرد. او در دانشگاه میشیگان به تفاوت‌های ظاهری دو جنس علاقه‌مند شد. لیلیان گلاس در جوانی توانست دکترای خود را بگیرد و به عنوان سخنران، محقق و دانشیار شروع به فعالیت کند. گلاس در سال ۲۰۱۶ به عنوان کارگردان و تهیه کننده‌، فیلم مستند Reinventing Rosalee را ساخت و در آن نشان داد هیچ وقت برای رسیدن به آرزوها دیر نیست و باید برای آن‌ها تلاش کرد. این مستند بیش از ۴۰ جایزه دریافت کرد و در بسیاری از فستیوال‌های سینمایی نمایش داده شد. مجله گلمور دکتر لیلیان گلاس را به عنوان یکی از ده زن شاغل جوان و موفق انتخاب کرده است.


معرفی نویسنده
لیلیان گلاس

لیلیان گلاس (متولد ۲۱ جولای ۱۹۵۲) که اغلب ملکه‌ی ارتباطات خوانده می‌شود، یکی از معتبرترین و برجسته‌ترین افراد جهان در زمینه‌ی ارتباطات و روانشناسی رفتار انسانی محسوب می‌شود. این متخصص آمریکایی که در میامی، در فلوریدای ایالات متحده متولد شده، به ‌عنوان یک متخصص مشهور زبان بدن، مهارت‌های خود را با ترکیب پیشینه‌ی منحصربه‌فرد خود برای آموزش عموم به شیوه‌ای سرگرم‌‌کننده و قانع‌کننده به نمایش گذاشته است. او همچنین نویسنده‌ی ۱۶ کتاب پرفروش است و مهارت‌های خود را در زمینه‌های حقوقی نیز به کار برده است. سخنان و نظرات گلاس به عنوان یک شخصیت معتبر و سرشناس، تاکنون در بسیاری از مجلات از جمله وال استریت ژورنال، واشنگتن پست و نیویورک تایمز نقل قول شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه