دانلود و خرید کتاب طراحی سیستم های حفاظت کاتدی در سازه ها و تجهیزات حمل و نقل دریایی هاروی پی. هاک ترجمه حسین علیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی سیستم های حفاظت کاتدی در سازه ها و تجهیزات حمل و نقل دریایی اثر هاروی پی. هاک

کتاب طراحی سیستم های حفاظت کاتدی در سازه ها و تجهیزات حمل و نقل دریایی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب طراحی سیستم های حفاظت کاتدی در سازه ها و تجهیزات حمل و نقل دریایی

کتاب طراحی سیستم های حفاظت کاتدی در سازه ها و تجهیزات حمل و نقل دریایی نوشتهٔ هاروی پی. هاک و ترجمهٔ حسین علیاست و نشر گلسنج آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب طراحی سیستم های حفاظت کاتدی در سازه ها و تجهیزات حمل و نقل دریایی

امروزه و با توجه به توسعه صنایع دریایی نگرانی‌هایی در خصوص خوردگی و چگونگی کنترل آن مطرح می‌گردد. یکی از راه‌های جلوگیری از خوردگی سازه‌های دریایی اعم از شناورها و اسکله اجرای حفاظت کاتدی در آن‌هاست. کتاب حاضر دارای اطلاعات تئوری و تجربی ارشمندی در زمینهٔ طراحی سیستم‌های حفاظت کاتدی در سازه‌های دریایی، شناورها و اسکله‌هاست. این کتاب در ۷ فصل تدوین شده و اطلاعات مفیدی در خصوص طراحی سیستم حفاظت کاتدی سازه‌های فولادی، آلومینیومی و بتن ارائه می‌دهد. 

خواندن کتاب طراحی سیستم های حفاظت کاتدی در سازه ها و تجهیزات حمل و نقل دریایی

مطالعهٔ این کتاب برای تمامی دانشجویان، متخصصان حوزهٔ دریایی و نفتی مفید خواهد بود.

بخشی از کتاب طراحی سیستم های حفاظت کاتدی در سازه ها و تجهیزات حمل و نقل دریایی

جدیدترین تکنولوژی به منظور پیش‌بینی توزیع و مقدارجریان مورد نیاز برای حفاظت کاتدی استفاده از مدل‌سازی با کمک کامپیوتر و استفاده از المان‌های مرزی است. یکی از پیشگامان استفاده از این تکنولوژی نیروی دریایی آمریکا است که مثال‌هایی از به کارگیری این روش در مقاله DeGiorgi و همکاران به صورت مقایسه نتایج مدل‌های کامپیوتری سیستم‌های حفاظت کاتدی و عملکرد این سیستم‌ها در حالت واقعی ارائه شده است.

آخرین مقاله این کتاب که توسط Zook ارائه شده است، در مورد کاربرد منحصر به فردی از حفاظت کاتدی که به منظور جلوگیری از خوردگی در بوسترهای راکت شاتل فضایی در حین ریکاوری در اقیانوس به کار گرفته شد، بحث می‌کند. در دنیای خوردگی طراحی سیستمی که از لحاظ وزنی، برای آن محدودیت دارد و از طرف دیگر بایستی از یک منطقه نسبتاً بزرگ در مدت زمان کوتاه محافظت کند، چالش برانگیز و منحصر به فرد است.

هریک از این مقالات جنبه‌های خاص از طراحی حفاظت کاتدی دریایی را بیان می‌کند. بنابراین این کتاب منبع ارزشمندی برای طراحان سیستم‌های حفاظت کاتدی دریایی و یا ارزیابی کنندگان طراحی‌های اجرا شده توسط دیگران، به شمار می‌آید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان