دانلود و خرید کتاب تجربه فاطمه نیکوئی سیدآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجربه اثر فاطمه نیکوئی سیدآبادی

کتاب تجربه

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تجربه

کتاب تجربه نوشتهٔ فاطمه نیکوئی سیدآبادی است و انتشارات نسل روشن آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تجربه 

این کتاب شامل تخیل، واقعیت، حقیقت، بازی با کلمات و خلاصه چیزهایی‌ است که یک انسان باید تجربه کند و چه با حس، چه با ذات، چه با آنچه از ادراک هورمونی برمی‌آید، برایش ملموس خواهد بود. تنها باید بخواهید ادراکتان درک کند آنچه را که بدان مشغول هستید.

با کتاب تجربه لحظات شیرین و تلخی را باهم سپری خواهید کرد. این کتاب تنها از شما می‌خواهد دستانتان را به دستان ادراک آن بسپارید تا آنچه که دانسته‌ را بازگو کند؛ آنچه که سایرین حقیقتش می‌نامند و نویسندهٔ این کتاب آن را تکرار زندگی انسان می‌داند!

خواندن کتاب تجربه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تجربه

به نیروی جاذبه بین مدارهایی که از گردش سیارات به وجود آمده اشاره کنم. نکتۀ قابل توجه، وجود سیارات است؛ سیاراتی که باعث استحکام و اساس به وجود آمدن این بیضی‌های جاذبه می‌شوند. می‌توان گفت این موضوع شامل هر که داند، خدای دلش می‌شود «اختیار»؛ زیرا این حجم از حلقه‌ها برای جهان بی‌همتاست. متناسب با افکار و نزدیکی حالت روح، تشبیه این مسئله به کهکشان اندکی فهم آن را آسان می‌کند، اما نه تمام آن را؛ زیرا می‌توان گفت هر ذره که از این کهکشان جدا شود، برای مدتی نامعلوم معلق و فارغ از زمان و همه‌چیز می‌زیستد تا به کهکشان دیگر برسد و این وجود برزخ را تأیید می‌کند، اما دنیایی دیگر در افکاری دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که این تفکر تضادی با نظریۀ تناسخ و جهان‌های موازی ندارد، حتی آن‌ها را تکمیل می‌کند و به‌گونه‌ای مکمل آن‌هاست. درست‌تر که نگاه کنیم، می‌بینیم از لحاظ دینی هم همین مسائل به ما همیشه گفته می‌شد؛ منتها در سطح فهم و شعور انسان هر دوره! انرژی هر ذره، ولو جدا شده در مکان و زمان و بُعدی که نیاز جهان باشد، به کار گرفته خواهد شد؛ حتی اگر آن ذره این امکان را نپذیرد، در بُعد و مکان دیگری برایش همان مهم فراهم خواهد شد و به اصطلاح خودمان آن‌قدر صیقل خواهد خورد تا کارکرد درست (هدف نهایی خلقتش) را بیرون بیاورند؛ چیزی که در جهت رشد و تعالی این عظمت بزرگ است.

جهان‌ها و کرات بی‌شماری وجود دارند که ما از آن بی‌خبریم و سر درگریبان زندگی خویش. درست است که ما نیروی عظیمی از کمال‌طلبی و رشد داریم، اما در این برهه از زمان و در تمام برهه‌ها، وظیفۀ اصلی و همیشگی ما ابتدا انسان بودن است؛ اگر همین مهم را همیشه در نظر بگیریم، به رشد و عظمتی بی‌همتا خواهیم رسید.

بعد از خواندن این بخش، چه تغییری در نگرش شما پدید آمده است؟ حالا تصمیم با شماست که می‌خواهید دست‌مایه باشید و مثل خمیر بارها و بارها ورز بیایید! یا اینکه جزئی از این عظمت بی‌انتها باشید!


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۸۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان