دانلود و خرید کتاب تو همانی که می‌ اندیشی جیمز آلن ترجمه غزال پارسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تو همانی که می‌ اندیشی اثر جیمز آلن

کتاب تو همانی که می‌ اندیشی

نویسنده:جیمز آلن
ویراستار:مریم جمشیدیان
انتشارات:انتشارات تحول
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تو همانی که می‌ اندیشی

کتاب تو همانی که می‌ اندیشی نوشتهٔ جیمز آلن و ترجمهٔ غزال پارسا و ویراستهٔ مریم جمشیدیان است و انتشارات تحول آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تو همانی که می‌ اندیشی

کتاب تو همانی که می‌اندیشی کم حجم و متفاوت و کوچک است که قصد ندارد مانند سایر کتاب‌ها و مقالات مفصلی که در باب موضوع قدرت تفکر و اندیشه نگاشته می‌شوند، کتابی حجیم و کسل کننده باشد. این کتاب به جای در بر داشتن توضیحات اضافه، حاوی توصیه‌هایی عمیق با هدف برانگیختن مردان و زنان به اکتشاف و ادراک این حقیقت است که «شما خود خالق خویش و جهان خویش‌ هستید!» در پرتو اندیشه‌ها و افکاری که آگاهانه انتخاب می‌کنید، ذهن شما قابلیت شکل دادن به شخصیت درونی شما و همچنین دنیای پیرامون شما را دارد. شما و همه کسانی که تا این لحظه از قدرت افکارتان در شکل دادن به دنیای درونی و بیرونی خود آگاهی نداشتید، با دیدگاهی که از خواندن این کتاب به‌دست می‌آورید قادرید زندگی خود را آن‌گونه که می‌خواهید بسازید.

فصل‌های این کتاب از این قرار هستند:

فصل اول: اندیشه و شخصیت

فصل دوم: تأثیر اندیشه بر شرایط و اوضاع و احوال

فصل سوم: تأثیر اندیشه بر سلامتی و جسم

فصل چهارم: قدرت خواستن و اندیشه

فصل پنجم: تأثیر در دستیابی به خواسته‌ها

فصل ششم: بصرت و ایده‌ها

فصل هفتم: آرامش

خواندن کتاب تو همانی که می‌ اندیشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های خودیاری و کسانی که می‌خواهند در زندگی خود تحولی ایجاد کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تو همانی که می‌ اندیشی

آرامش ذهنی یکی از گوهرهای زیبای خرد است. این آرامش حاصل تلاش طولانی مدت و صبورانه در خویشتن‌داری است. وجود آن نشانه تجربه، پختگی و چیزی بیش از دانش معمول و درباره قوانین و عملکردهای اندیشه است. وقتی انسان به این باور می‌رسد که خودش و سایر انسان‌ها دارای موهبتی به نام اندیشه هستند و با داشتن این تفکر صحیح قانون علت و معلول را در مورد تمام امور می‌ببیند؛ پس آرام می‌شود. انسان آرام که چگونگی تسلط بر خود را آموخته است؛ می‌داند چگونه خود را با دیگران تطبیق دهد؛ و دیگران نیز در مقابل به نیروی معنوی او احترام می‌گذارند و احساس می‌کنند می‌توانند از او بیاموزند و به او تکیه کنند. هر چه انسان آرام‌تر شود، موفقیت نفوذ و قدرت نیک‌خواهی‌اش بیش‌تر خواهد شد. حتی بازرگانی عادی هم که خویشتن‌داری و توازن بیش‌تری داشته باشد، درمی‌یابد که توانگری کسب و کارش را افزایش می‌یابد. چون مردم همواره ترجیح می‌دهند با کسی معامله کنند که رفتارش به شدت ملایم است. انسان نیرومند و آرام همیشه محترم شمرده می‌شود. چنین فردی مانند درختی سایه‌دار در سرزمینی خشک یا صخره‌ای پناه دهنده در طوفان است. چه کسی دل آرام و زندگی شیرین و متعادل را دوست ندارد. باران ببارد یا آفتابی باشد و یا هر دگرگونی دیگری به سراغ آن‌ها بیاید فرقی نمی‌کند، زیرا آن‌ها پیوسته شیرین، باوقار و آرامند.


نظرات کاربران

کاربر 3983460
۱۴۰۱/۰۱/۲۱

کتاب فوق العاده است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
شرایط، انسان را نمی‌سازند، بلکه او را برای خودش آشکار می‌کنند
کاربر ۲۸۱۲۷۵۸
انسان جایی است که باید باشد
کاربر ۲۸۱۲۷۵۸
بخواهید تا اجابت شود و طلب کنید تا بیابید
کاربر ۲۸۱۲۷۵۸
به هر چیزی که اجازه دهید در ذهن شما ریشه بدواند، اجازه دادید که شما را تعیین کند و بسازد
کاربر ۲۸۱۲۷۵۸
انسان قبل از هر چیزی باید غرایز حیوانی را کنار بگذارد. شاید نتواند تمامی خوی حیوانی و خودخواهی خود را کاملا کنار بگذارد؛ اما باید دست کم بخشی از آن را از بین ببرد. کسی که اولویتش غرایز حیوانی است، نه توانایی درست اندیشیدن دارد و نه توانایی برنامه‌ریزی کردن و در هر کاری شکست می‌خورد. چطور انتظار دارد در حالی که توانایی کنترل کردن و در اختیار گرفتن افکار خود را ندارد مسئولیت‌هایی جدی در زندگی را به عهده گیرد؟ هیچ موفقیتی بدون زحمت و فداکاری بدست نمی‌آید. موفقیت نصیب کسانی می‌شود که اندیشه‌های حیوانی وجود خود را مغلوب کرده‌اند و ذهن خود را بر پیشرفت، تقویت عزم و اعتماد به نفس متمرکز کرده‌اند. مسلما هر چه در پیشرفت قدرت افکار و اندیشه‌های خود موفق‌تر باشند، موفقیت آن‌ها هم بیشتر خواهد بود
کاربر ۲۸۱۲۷۵۸
اراده انسان، آن نیروی نادیدنی، فوران روحی لایزال است.
کاربر ۲۸۱۲۷۵۸

حجم

۲۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۲۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان