دانلود و خرید کتاب راز هدفمندی فاطمه سیدرضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز هدفمندی اثر فاطمه سیدرضایی

کتاب راز هدفمندی

انتشارات:میراث ماندگار
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راز هدفمندی

کتاب راز هدفمندی نوشتۀ فاطمه سیدرضایی است. این کتاب را انتشارات میراث ماندگار منتشر کرده است.

درباره کتاب راز هدفمندی

همه ما رؤیاهایی داریم. همگی می‌خواهیم در عمق روحمان باور کنیم صاحب موهبتی خاص هستیم! باور کنیم می‌توانیم تغییری به وجود آوریم به شکلی خاص با دیگران ارتباط برقرار کنیم، ما در مرحله‌ای از زندگی‌مان به دنبالِ کیفیتی هستیم که احساس می‌کنیم شایستۀ آنیم. به همین دلیل برای ساختن سرنوشتمان به نیروی ارادی قوی نیازمندیم. بسیاری از افراد، حس اطمینانی را که موجب موفقیتشان می‌شود را ازدست‌داده‌اند. هدف نویسنده، احیای رؤیاها، واقعی کردن آنها، یادآوری و استفاده از قدرت نامحدودی است که درون همگی ما به‌خواب‌رفته است. وقتی که نویسنده در سمینارها یا کلاسی شرکت می‌کرد و در آنجا تکنیک‌هایی را یاد می‌گرفت و احساس لذت و شادی را در وجودش حس می‌کرد وقتی کتاب‌هایی از طرف استادان معرفی می‌شد تهیه کرده می‌خواند احساس کرد که این لذت خواندن را با خیلی‌ها سهیم شود. پس تصمیم گرفت تمام کتاب‌هایی را که خوانده بود از طریق خلاصه‌نویسی تبدیل به یک کتاب بکند.

منشأ تمام پیروزی‌ها در وجود ماست. انسانی که نگاه مثبت و فعال در زندگی دارد خواهان کار، کوشش و تلاش است و برای خود برنامه دارد. انسان موفق، زمام زمان را به دست داشته و بهترین بهره را از آن می‌برد. انسان موفق شکست‌ها و عقب افتادن‌های خود را با بهانه‌های پوچ توجیه نمی‌کند.

اگر ما هم هدف‌گذاری کرده باشیم شاید این سؤال به ذهنمان رسیده باشد که ویژگی‌های یک هدف خوب چیست؟ هدف باید واقع‌بینانه باشد. هدف باید تهییج‌کننده باشد. هدف باید کم و قابل‌اندازه‌گیری باشد. هدف ما باید روشن، واضح و مشخص باشد. هدف باید در قالب یک جمله مثبت بیان شود. هدف بایستی مکتوب، مدون و روی کاغذ آورده شود. هدف باید مقید به زمان باشد.

خواندن کتاب راز هدفمندی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب برای افرادی که قصد دارند همیشه در زندگی باهدف باشند و مسیر مشخصی داشته باشند مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب راز هدفمندی

هدف یعنی خواسته، موقعیت و هر چیز مشخصی که شما می‌خواهید بدان برسید. داشتن هدف در زندگی برای شاد زیستن الزامی است برای رسیدن به موفقیت، ابتدا اهدافتان را مشخص کنید سپس تصمیم بگیرید که به آن‌ها برسید و برنامه‌ریزی کنید و با باورهای خوب و روحیه و افکار مثبت اقدام و به‌سوی اهدافتان حرکت کنید. شما به هرآنچه فکر کنید، آن را در زندگی‌تان می‌یابید. افراد موفق بیش‌تر به اهدافشان فکر می‌کنند، در نتیجه مرتب به آن‌ها نزدیک‌تر می‌شوند و نهایتاً به اهدافشان می‌رسند.

راز فراوانی

دنیا سرشار از فراوانی و نعمت است. عده‌ای این فراوانی را باور دارند و زندگی‌شان سرشار از ثروت و نعمت است. اما عده‌ای دیگر به فراوانی اعتقادی ندارند و هر روز این مسئله را بارهاوبارها به خود تلقین می‌کنند که ثروت فقط برای عدۀ خاصی از مردم است. زمانی که شما با دنیا در هماهنگی نباشید نمی‌توانید از نعمت‌های دنیا خوب استفاده کنید. دنیا می‌گوید: «من سرشار از فراوانی هستم» علت این که برخی انسان‌ها در فقر به سر می‌برند کمبود نعمت‌های الهی نیست، بلکه وفور باورهای فقیرانۀ آن‌هاست. عده‌ای تصور می‌کنند اگر ثروتمند شوند حتماً باورهایشان به ثروت نیز بهتر می‌شود، اما این روش غلط است چرا که تا درهای ذهن به روی ثروت باز نشود، ثروت هرگز در زندگی جاری نخواهد شد.

زندگی را رستورانی سلف‌سرویس بدانید

نباید توقع داشته باشید که دیگران از شما پذیرایی کنند. شما می‌توانید ظرفِ دلخواهِ خود را بردارد و هر چه می‌خواهد برداشته، در آن بگذارید. اگر ظرف کوچکی بردارید، چیزهای زیادی نصیب شما نمی‌شود. خداوند در قرآن از فراوانی نعمت‌هایش بسیار سخن گفته است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۰۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان