دانلود و خرید کتاب مدیریت اضطراب در کودکان دارای مشکلات ذهنی و جسمی لورا نابورس ترجمه مریم محمدی گجوت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت اضطراب در کودکان دارای مشکلات ذهنی و جسمی اثر لورا نابورس

کتاب مدیریت اضطراب در کودکان دارای مشکلات ذهنی و جسمی

معرفی کتاب مدیریت اضطراب در کودکان دارای مشکلات ذهنی و جسمی

کتاب مدیریت اضطراب در کودکان دارای مشکلات ذهنی و جسمی نوشته لورا نابورس است و با ترجمه مریم محمدی گجوت و مهدیه توکلی میرکی در انتشارات نمای علم منتشر شده است.

درباره کتاب مدیریت اضطراب در کودکان دارای مشکلات ذهنی و جسمی

درمان مشکلات اصلی باعث می‌شود کودک و خانواده احساس راحتی‌کنند و در صورت موفقیت، زمینه‌ای برای حرکت رو به جلو برای مداخله در سایر مسائل بهداشت روان و مشکلات خانوادگی آنها فراهم می‌کند. این کتاب سعی دارد راهنمایی برای والدین باشد تا بتوانند کودکشان را به بهترین راه هدایت کنند. 

فصل اول به اضطراب در کودکان می‌پردازد و فصل دوم اقدامانی برای مدیریت اضطراب ارائه می‌دهد. در شش فصل اطلاعات مربوط به سلامت روان، مشکلات و هم آیندی اضطراب ارائه شده است. مشکلات بهداشت روان که در این کتاب مورد بحث قرار می گیرند شامل موارد اختلالات اضطرابی (اختلال اضطراب جدایی، اختلال اضطراب اجتماعی، اختلال اضطراب فراگیر، فوبی خاص)، افسردگی، اختلال کمبود توجه و اختلال بیش فعالی، اختلال نافرمانی مقابله ای، اختلال رفتاری یا سلوک است همچنین یک فصل به اضطراب و بیماری‌های مزمن اختصاص داده شده که می‌تواند به عنوان درونی‌سازی مشکلات در صورت کنار نیامدن کودکان با بیماری‌های مزمن مسئله مهمی باشد.

خواندن کتاب مدیریت اضطراب در کودکان دارای مشکلات ذهنی و جسمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه آموزش کودکان و والدین پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مدیریت اضطراب در کودکان دارای مشکلات ذهنی و جسمی

کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی ممکن است از نظر ابراز احساسات مهار شوند و در موقعیت‌های اجتماعی، خجالتی یا گوشه گیر باشند (اولندیک، ساساگاوا۴۴، کانرات، ایساو ۲۰۱۲، اولندیک، کاستا۴۵، بنویت۴۶، ۲۰۱۰).

کودکان مضطرب ممکن است نیاز داشته باشند که همه چیز درست انجام شود تا از نظر خودشان کامل و بی‌نقص باشند. بنابراین این کودکان به دلیل انتظارات زیادی که برای یک عملکرد بی‌نقص دارند ممکن است دچار اضطراب در عملکرد شوند. آنها همچنین ممکن است بیش از حد به نگرش دیگران نسبت به کاری که انجام می‌دهند نگران باشند، زیرا آنها هدفشان یک کار کامل و بی‌نقص است (ایساو و همکاران ۲۰۱۲). کودکان دارای اضطراب ممکن است از عزت نفس پایین رنج ببرند (سایمون، دیرکسن، بوگلز، بودن، ۲۰۱۲). آنها ممکن است مهارت‌های اجتماعی خوبی نداشته باشند و مهار رفتاری در آنها ممکن است باعث شود که آنها احساس تنهایی کنند و در برقراری دوستی با مشکل روبه‌رو شوند (دریک و گینسبرگ ۲۰۱۲). کودکان مبتلا به اضطراب اغلب تمایل به کامل بودن و انجام کارها به بهترین نحو ممکن دارند، بنابراین ممکن است وقتی که همه چیز طبق انتظار آنها کامل نیست ناراحت شوند.

این تمایل به انجام کامل همه کارها ممکن است باعث شود کودکان دارای اضطراب، محتاط باشند. (انجمن روانپزشکی آمریکا یا DSM V، ۲۰۱۳). کودکان مبتلا به اختلالات اضطرابی ممکن است خجالتی یا از نظر اجتماعی مضطرب باشند (ایساو و همکاران، ۲۰۱۲). قرار گرفتن در معرض موقعیت‌های اجتماعی مسئله دیگری است که راهنمایی و پشتیبانی والدین، می تواند کمک کننده باشد. وقتی والدین بسیاری از کودکان مبتلا به اضطراب که از موقعیت‌های اجتماعی اجتناب می‌کنند، آنها را درگیر بسیاری از موقعیت‌های اجتماعی و موقعیت‌های جدید می‌کنند، این ممکن است به آنها کمک کند تا در دنیای اجتماعی راحت‌تر عمل کنند و با موقعیت‌های جدید یا بدیع کنار بیایند. اغلب ویژگی ها برای کودکانی که اضطراب را تجربه می‌کنند مشترک است. بعضی از کودکان نگرانی بیش از حد و تکراری دارند، کودک ممکن است بارها و بارها در مورد وضعیت نگران‌کننده نشخوار فکری داشته باشد، مانند کودکی که شب قبل از شروع هفته، نگران جدا شدن از مادر خود برای رفتن به مدرسه است. کودک مضطرب ممکن است تمرکز خود را بر روی آینده بگذارد و نگران اتفاقاتی باشد که در آینده رخ خواهند داد (والانس و فرناندز، ۲۰۱۶). 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۱۶۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان