دانلود و خرید کتاب تکنیک های پیشرفته و هوشمند محاسباتی دپاک گوپتا ترجمه غزاله نیکبخت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تکنیک های پیشرفته و هوشمند محاسباتی اثر دپاک گوپتا

کتاب تکنیک های پیشرفته و هوشمند محاسباتی

معرفی کتاب تکنیک های پیشرفته و هوشمند محاسباتی

کتاب تکنیک های پیشرفته و هوشمند محاسباتی با عنوان فرعی برای واقعیت مجازی در بخش خدمات درمانی نوشتۀ دپاک گوپتا و ابول‌ الا حسنین و آشیش خاننا و ترجمه غزاله نیک‌بخت است. این کتاب را انتشارات نمای علم منتشر کرده است.

درباره کتاب تکنیک های پیشرفته و هوشمند محاسباتی

فناوری حقیقت مجازی کاربرد وسیع علمی، مهندسی و آموزشی در سرتاسر جهان دارد۔ این فناوری رو به‌روز پیشرفت می‌کند اما کاربردهای آن در حوزه‌های پزشکی محدود هستند. فناوری پزشکی یکی از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها به شمار رفته که به دلیل نیاز نامحدود به تجهیزات پزشکی در حال تکامل می‌باشد.

هم چنین، هوش محاسباتی ‏ در ابعاد بسیاری از فعالیت‌های درمانی از قبیل درمان، تشخیص بیماری‌ها، ارزیابی‌های مستقیم. مقدمات توان‌بخشی، اقدامات پیشگیری‌کننده و مدیریت اجرایی و غیره به کار برده می‌شود. علوم دندانپزشکی شاهد پیشرفت‌های بسیاری بوده است؛ جراحی‌های مبتنی بر با کمک کامپیوتر هدایت می‌شوند؛ ارتباط این دو بعد فناورانه تا حد زیادی می‌تواند. موضوعات مختلف را در سیستم‌های مدرن خدمات درمانی برطرف نماید، با معرفی فناوری جدیدتر خدمات درمانی، بر مسئله‌های پزشکی غلبه می‌شود. حوزه این نوع مطالعه بی‌پایان می‌باشد.

خواندن کتاب تکنیک های پیشرفته و هوشمند محاسباتی را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

علاقه‌مندان به مدیریت کسب‌وکار می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند.

بخش‌هایی از کتاب تکنیک های پیشرفته و هوشمند محاسباتی

حقیقت مجازی VR پیش رو و بعد وسیعی از فناوری اطلاعات IT به شمار می‌رود. VR می‌تواند مفهوم فضایی سه‌بعدی را با کمک کامپیوتر و دیگر ابزارها ارائه دهد. این فناوری می‌تواند احساسات مختلف از قبیل لامسه، بویایی. چشایی و شنوایی را تحریک نماید و نتیجه برانگیختگی را به کاربر دهد. استفاده از VR امکان تعامل تجهیزات و کاربرد. کنترل و مدیریت اشیاء متعلق به محیط مجازی را فراهم می‌آورد. در چنین شرایطی، از منظر کاربر، سیستم VR به‌عنوان دنیای مصنوعی و فضایی سه‌بعدی تلقی می‌گردد، توانایی ترسیم سه‌بعدی اطلاعات، ویژگی کاربر نسبت به رابط کامپیوتر انسانی، غوطه‌ور شدن کاربر در دنیای مجازی، موجب شدند تا VR بخشی از دیگر سیستم‌های شبیه‌سازی قلمداد شوند. سیستم ‎ VR مبتنی بر تعامل، غوطه‌ور شدن و تصویرسازی می‌باشد که مکمل یکدیگر هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۵۰۰
تومان