دانلود و خرید کتاب تلگرام نامه ۲ محمد قنبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تلگرام نامه ۲ اثر محمد قنبری

کتاب تلگرام نامه ۲

معرفی کتاب تلگرام نامه ۲

کتاب تلگرام نامه ۲ نوشتهٔ محمد قنبری مجموعه‌ای از مهیج‌ترین داستان‌های واقعی و عبرت‌آموز در شبکه‌های اجتماعی است که در انتشارات نواندیشان دنیای کتاب چاپ شده است. تلگرام نامه ۲ دربردارنده داستان‌هایی با موضوع آسیب‌ها و خطراتی است که از طریق فضای مجازی جوان و نوجوان امروزی را تهدید می‌کند. این کتاب داستان‌هایی واقعی از فضای مجازی برای پدران و پسران را روایت می‌کند.

درباره کتاب تلگرام نامه ۲

فضــای مجــازی بــا تمــام محاســن و معایبــی کــه دارد، چنــد ســالی اســت کــه بــا ســرعت فزاینــده و بــاور نکردنــی، وارد زندگــی مــا شــده و در ابعــاد مختلــف وابســتگی‌هایــی را ایجــاد کــرده اســت . برخــی از افــراد جامعــه کنونــی بــه قــدری بــه تعامــلات ایـن فضـا وابسـته شـده‌انـد کـه حتـی یـک روز هـم نمـی‌تواننـد بـدون تلفـن همـراه هوشــمند، تبلــت و ... زندگــی کننــد و بــه قــول خودشــان زندگــی بــدون ایــن ابــزار و اینترنــت غیــر‌ممکــن اســت‌. ضــرورت‌هــای جامعــه ایجــاب مــی‌کنــد کــه ورود هــر پدیـد‌ه‌ای پـس از پیـاده سـازی و اجـرای حداقـل دورهٔ ابتدایـی و آشـنایی بـا پدیـده مــورد نظــر باشــد کــه از آن بــه فرهنــگ‌ســازی تعبیــر مــی‌گــردد و یکــی از وظایــف اصلــی دولــت‌هــا و دســتگاه‌هــای متولــی امــور فرهنگــی و ... محســوب مــی‌گــردد . متأسـفانه سـرعت رشـد، توسـعه و نفـوذ فضـای مجـازی از یـک سـو و نـگاه سـهل‌انگارانه مسـئولین و متولیـان امـر از سـویی دیگـر زمینـه‌هـای فرهنـگ‌سـازی را تحـت‌الشـعاع قـرار داده و سـقوط ارزش‌هـای اخلاقـی، جامعـه‌ای پرحاشـیه، شـایعه‌سـازی، جرائـم مختلـف امنیتـی، افـت تحصیلـی، افزایـش طلاق و ... را در پـی داشـته اسـت. لـذا بـرای بـرون رفـت از ایـن وضعیـت، ضمـن بهـره‌گیـری از تجـارب سـایر کشـورها لازم اسـت نسـبت بـه فرهنـگ‌سـازی متناسـب بـا ارزش‌هـای بومـی کشـور خودمـان اقـدام کنیـم.

کتاب تلگرام نامه ۲ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه و فضای مجازی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب تلگرام نامه ۲

 یکی از تفریحات هیجان انگیز اخیرم، هک کردن وای فای همسایه‌ها و مصرف حجم اینترنتشان بود. بندگان خدا نمی دانستند که حجم اینترنت شان را مثل آب خوردن مصرف می کنم و تمام حجم مورد نیاز برای دانلود فیلم ها و برنامه هایم را از کیسه ی آن ها خرج می کنم. البته به هیچ عنوان نیاز مالی مرا به این کار وادار نکرده بود چون وضع مالی ما نسبتاً خوب بود. پدرم مدیر دولتی بود و مادرم هم یک آرایشگاه شیک و بزرگ داشت. همین هفته ی اخیر بود که مادرم به مناسبت روز تولد پدرم یک گوشی اپل سون (۷) برایش کادو خرید. البته پدر هم برای مادرم کم نمی گذاشت و او هم برای تولد مادرم یک سرویس طلای شیک گرفته بود. پدرم از موضوعات فنی گوشی و کلاً اینترنت و فضای سایبری خیلی سر در نمی آورد و بیشتر کارهایش را من و خواهرم سیمین که دانشجوی آی تی بود، انجام می دادیم. همان روز اولی که مادرم گوشی اپل را به پدرم هدیه داد، پدر آن را به من داد تا اپل آی دی و نصب نرم افزارهای مسنجر و ... را برایش انجام دهم و یک روز بعد هم تمام شماره تلفن ها، پیامک ها، سوابق ارتباطات شبکه های اجتماعی و ... را به گوشی جدید انتقال دادم و گوشی قبلی اش را پاکسازی کردم و برایش فروختم.

نظرات کاربران

کاربر ۲۱۷۶۳۹۷
۱۴۰۱/۰۳/۰۲

سلام ،این کتاب را برای کسانی که دغدغه فرهنگی دارند ،پیشنهاد میدهم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان