دانلود و خرید کتاب آراسته باش و غافل نشو کارن کیلگاریف ترجمه آناهیتا یاراحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آراسته باش و غافل نشو اثر کارن کیلگاریف

کتاب آراسته باش و غافل نشو

معرفی کتاب آراسته باش و غافل نشو

کتاب آراسته باش و غافل نشو نوشته کارن کیلگاریف و جورجیا هاردستاک است و با صدای آناهیتا یاراحمدی در انتشارات مهراندیش منتشر شده است.

درباره کتاب آراسته باش و غافل نشو

کتاب حاضر با کمک داستان‌های واقعی از خاطرات نویسندگان به مسئلۀ خود مراقبتی دختران جوان می‌پردازد و بدون استفاده از لحن نصیحت‌گونه با بررسی موقعیت‌هایی که دختران جوان اغلب در آن قرار می‌گیرند، به واکاوی مسئله و پیشنهاد بهترین راه‌حل برای عبور از آن مقطع اشاره می‌کند. در طول این کتاب برگزیدن مشاوری دانا و باتجربه، برای گرفتن راهنمایی در حین مواجهه با مشکلات اکیدا توصیه شده است. 

مهم‌ترین مزایای خودمراقبتی این است که انرژی ما را تجدید می‌کند، استرس ما را کاهش می‌دهد، چشم‌اندازی نو و احساسی مثبت برای زندگی به ما می‌بخشد، احساس شادی، آرامش و صلح را در ما ایجاد می‌کند، احساس سلامت و تندرستی در جسم خود می‌کنیم، اعتماد به نفس و عزت نفس ما را افزایش می‌دهد و شور و شوق زندگی و انگیزۀ موفقیت ما را افزایش می‌دهد. این کتاب به خواننده کمک می‌کند دنیایش را تغییر دهد و از زندگی بیشتر لذت ببرد و خودش را باور کن. 

خواندن کتاب آراسته باش و غافل نشو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب آراسته باش و غافل نشو

خودمراقبتی روانی و عاطفی: نیازهای عاطفی و روانی ما دربرگیرندۀ احساسی است که نسبت به خودمان و توانایی‌هایمان برای مدیریت احساسات و مقابله با مشکلات داریم. وجود احساس رضایت، اعتمادبه نفس کافی، اعتماد و صمیمیت، میل و رغبت به زندگی، شادی و نشاط، توانایی مقابله با استرس، انطباق با تغییرات، توجه به اوقات فراغت و لذت بردن از زندگی در این زمینه مورد توجه است.

خودمراقبتی اجتماعی: انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند. مغز ما به کمک روابط اجتماعی ما از زمان تولدمان شکل می‌گیرد. بنابراین توجه به نیازهای اجتماعی شامل نیاز به تعلق، عشق و محبت، داشتن فعالیت اجتماعی، حفظ روابط بین فردی، حفظ دوستی‌های نزدیک، لذت وجود خانواده و دوستان در اطراف ما، شرکت در فعالیت‌های مفرح با خانواده و دوستان در این شکل از خودمراقبتی تعریف شده است.

خودمراقبتی معنوی: خودمراقبتی معنوی به ما کمک می‌کند با خالق هستی آشنا شویم و معنای زندگی را درک کنیم. همان‌طور که تغذیه با مواد غذایی برای بدن ما ضروری است، پرورش روح نیز یک ضرورت است. تنها زمانی که با خالق خود ارتباط برقرار کنیم، می‌توانیم تمام استعدادهای وجودی خود را شکوفا سازیم. خودمراقبتی معنوی با درک معنای واقعی زندگی و هویت واقعی‌مان مرتبط است.

در این کتاب با محوریت تجربه‌های شخصی نویسندگان به بررسی ابعاد مختلف خطراتی که در حوزۀ خودمراقبتی اجتماعی زنان و دختران جوان قرار می‌گیرد به بحث می‌پردازد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان