دانلود و خرید کتاب لقمه ای امید و جرعه ای میل ناب به زندگی؛ عزت نفس نجمه حاجئی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لقمه ای امید و جرعه ای میل ناب به زندگی؛ عزت نفس اثر نجمه حاجئی

کتاب لقمه ای امید و جرعه ای میل ناب به زندگی؛ عزت نفس

معرفی کتاب لقمه ای امید و جرعه ای میل ناب به زندگی؛ عزت نفس

کتاب لقمه ای امید و جرعه‌ای میل ناب به زندگی؛ عزت نفس نوشتۀ نجمه حاجئی است. این کتاب را انتشارات امید کویر منتشر کرده است.

خواندن کتاب لقمه ای امید و جرعه ای میل ناب به زندگی؛ عزت نفس را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب برای افرادی که به دنبال روش‌هایی برای رسیدن به عزت نفس هستند مناسب است.

بخش‌هایی از کتاب لقمه ای امید و جرعه ای میل ناب به زندگی؛ عزت نفس

تو خودت را باور کن و از خدا بخواه همراه و هم‌پایت شود. از او نخواه کوه را برایت بردارد و دره‌ها را پر کند و اقیانوس‌ها با صخره‌ها را از مسیرت بردارد تا تو راحت به‌سوی موفقیت و رسیدن به اهداف و رسیدن به زندگیِ خوب و ایده‌آل گام‌برداری، از او بخواه به تو توان و قدرتی بدهد تا بتوانی موانع و صخره‌های سر راهت را به‌آسانی طی کنی و قله‌ها را یکی پس از دیگری فتح کنی. خدا دانه و بذر رسیدن را داده ولی آن را در خانه‌ات نگذاشته است و تو باید به دنبالش بروی و باید تلاشت را مضاعف کنی و چه‌بهتر تلاشت همراه با امید و شادابی و سرزنده بودن باشد. توی این مسیر ممکن است برای طی‌کردن کوه‌ها و دره‌ها و صخره‌ها و پستی بلندی‌های جادهٔ موفقیت، شکست‌ها بخوری. ممکن است با برخورد با هرکدام از آن‌ها زخمی شوی. ممکن است توانت کم شود و اراده‌ات سست و ناامید شوی ولی مهم این است امیدت را به خدا از دست ندهی؛ امیدت به خدایی که تو را اشرف مخلوقاتش کرده و همیشه همراه توست و تو آن را درک نمی‌کنی. تمام کم‌وکاست مسیرت را برای خودت درس بدان و تجربه که در طی مسیر آن‌ها را تکرار نکنی. از آن‌ها نردبان بساز. از آن‌ها توانی دوباره بساز در خودت و بلند شو و گام‌های بعدی‌ات را محکم‌تر بردار و هر بار که می‌روی به عقب برگرد.

و به خدا بگو: خدایا شکرت. خدا جون عاشقتم. خدای من! ممنونم بابت تمام چیزهایی که در مسیرم رقم زدی که باعث شد من به برداشتن گام‌های بعدی فکر کنم؛ به گام‌هایی استوارتر و قوی‌تر از قبل پس آن‌قدر قوی شو که حتی بتوانی در کویر هم رشد کنی ...

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

حجم

۱۱۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان