دانلود و خرید کتاب تغییر علی خوشبین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تغییر اثر علی خوشبین

کتاب تغییر

نویسنده:علی خوشبین
انتشارات:انتشارات رافا
امتیاز:
۴.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تغییر

کتاب تغییر نوشتهٔ علی خوشبین در انتشارات رافا چاپ شده است. این کتاب مناسب افرادی است که نیاز به تغییر و پیشرفت را در تمامی ابعاد زندگی خود را (شخصی، اجتماعی، اقتصادی و...) حس می‌کنند‌. نویسنده سعی نموده با زبانی بسیار ساده عوامل موثر بر شکل گیری شخصیت و موقعیت اجتماعی فردی و چگونگی تغییر آن را توضیح دهد.

درباره کتاب تغییر

همه ما بارها به خود می‌گوییم: من لایق شغل بهتری، احترام بیشتری، ماشین گرانتری، ثروت بیشتری، اندام متناسبتر و ... هستم؛ اما چرا اکنون در وضعیت فعلی قرار گرفتیم و چرا به چیزها یی که عقیده داریم لایقش هستیم، نرسیده‌ایم؟! چه اتفاقی افتاده که من امروز ۳۰ کیلو اضافه وزن دارم ؟ چگونه بعد از ۲۰ سال من هنوز در اداره ترفیع نگرفتم؟ چرا سالی ۲ بار مسافرت نمی‌روم؟ علت این که دختر مورد علاقه‌ام به من بی‌توجه است چیست؟ چرا با همسرم نمی‌توانم به تفاهم برسم؟ و درکل وضعیت فعلی زندگی من نتیجهٔ چه چیزی است؟!

کتاب تغییر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کسانی که خود را لایق زندگی بهتری می‌دانند و تمایل دارند که تغییر کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تغییر

باورها مهم ترین نقش را در موفقیت و عدم موفق یت ما انسان ها ایفا میکنند. باورها نظرات، عقای د و د یدگاه هاي عمی قی هستند که حقی قت دنیاي ما را م ی سازند و باور آن چیزي است که اغلب افراد را در مشکلاتشان گرفتار میکنند. هرچند در مورد باور صحبت کردن بسیار دشوار است؛ اما سع ی م ی کنم بسیار ساده آن را توضیح دهم. یک کیس کامپیوتر را درنظر بگیرید که تازه قطعات آن به هم متصل شده ولی این سیستم نیاز به سیستم عامل و یکسري نرم افزار و اطلاعات دارد تا بتواند شروع به کار کند پس این اطلاعات و نرم افزارها باید بروي آن بار شود و روي حافظه درازمدت آن ذخیره گردد بعد انجام این کارها کامپیوتر با استفاده از اطلاعات وارد شده به آن می تواند شروع به کار نماید این اطلاعات و نرم افزارها می تواند تعیین کنند که یک کامپیوتر مناسب چه کاري است اگر نرم افزارهاي گرافیکی روي آن باشد شما می توانید کار گرافیکی انجام دهید و اگر نرم افزار هاي آفیس را روي آن نصب کرده باشید براي کارهاي دفتري مناسب است، یک کیس که فقط روي آن بازي نصب شده فقط به درد بازي می خورد مگر اینکه دوباره برنامه ریزي شود. یک کودك به مانند آن کیس کامپیوتر است در هفت سال اول زندگی انسان شروع به دانلود و ذخیره بیشترین اطلاعاتی است که از جهان اطراف خود (چه درست وچه غلط )دریافت می کند، او براي زیستن در این جهان یکسري قواعد وضع می کند که این قواعد در ضمیر ناخودآگاه کودك ذخیره میگردد و ضمیرناخودآگاه از این قواعد ذخیره شده در مواقعی که خود لازم بداند بدون آگاهی خودمان استفاده می کند.

نظرات کاربران

Medisa
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

عالی بود، فقط آخر هاش یاد حرفای عباس منش میافتادم. باورهای محدود کننده و اینا.

nima
۱۴۰۲/۰۱/۰۸

این کتاب در عین خلاصه بودنش می‌تونه نکات بسیار کاربردی را در خصوص شیوه کارکرد ذهن به ما توضیح بده

افشین
۱۴۰۲/۰۶/۰۱

کتاب مختصر و خوبی بود . برای من مطالب مفیدی داشت

کاربر ۳۴۷۰۶۰۸
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

متنی کوتاه و روان با وقت کمی که مطالعه آن میگیرد اطلاعات مفیدی در اختیار شما می‌گذارد مطالعه این کتاب را توصیه میکنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

حجم

۴۳۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان