دانلود و خرید کتاب نورولوژی برای پرستاران؛ جلد اول مهسا دبیری گل‌چین
کتاب نورولوژی برای پرستاران؛ جلد اول اثر مهسا دبیری گل‌چین

کتاب نورولوژی برای پرستاران؛ جلد اول

معرفی کتاب نورولوژی برای پرستاران؛ جلد اول

کتاب نورولوژی برای پرستاران؛ جلد اول نوشته مهسا دبیری گل‌چین و مینو دبیری گل‌چین و محمد رضوانی است که در انتشارات بشری منتشر شده است. این کتاب به مراقبت‌های پرستاری در بیماران سکته مغزی می‌پردازد.

درباره کتاب نورولوژی برای پرستاران؛ جلد اول

امروزه مراقبت تخصصی از بیماران در دنیا امری بسیار مورد توجه و مهم است. همواره تلاش بر این است که دانش کادر درمان درباره‌ی بیماری‌ها افزوده شود. پرستاران که نقشی اساسی در مراقبت از بیماران دارند لازم است که دارای علمی به روز و کامل بوده تا مراقبت موثرتری به بیماران خود ارائه نمایند. با توجه به کمبود منابع علمی مرتبط با نورولوژی در زمینه ی پرستاری و یا ناکافی بودن اطلاعات این منابع و علاقه‌ی پرستاران شاغل در بخش‌های ویژه بخصوص ICU که با بیماران آسیب مغزی سر و کار دارند، بر آن شدیم تا کتابی کامل‌تر در این زمینه تالیف و گردآوری کنیم.

در این کتاب به تفصیل در مورد انواع سکته‌ی مغزی و آسیب‌های ناشی از آن خواهیم پرداخت. همچنین توانبخشی بیماران آسیب مغزی در اثر سکته‌ی مغزی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

جامعه‌ی هدف این کتاب نه تنها پرستاران شاغل در بخش‌های ویژه و نورولوژی بوده بلکه جهت دانشجویان علاقمند در این زمینه نیز بسیار مفید بوده و می‌تواند مکمل کتب درسی ایشان باشد. چرا که بسیاری دانشجویان ابراز می‌کنند که کتب درسی بدلیل مختصر بودن مطالب و پیچیدگی بالا بدنبال گنجاندن حجم زیادی از اطلاعات در صفحات کم، بسیار گیج کننده بوده، قابل درک نیستند. لذا دانشجویان همواره بدنبال منابع مکمل کتب درسی بوده و خواستار یادگیری بهتر در این زمینه هستند. تعدد کتب مرتبط با مبحث قلب و عروق و تفسیر الکتروکاردیوگرام از یک سو و کمبود کتب مرتبط با نورولوژی از سوی دیگر، نویسنده را تشویق کرده است تا اثری کاربردی بنویسد. 

خواندن کتاب نورولوژی برای پرستاران؛ جلد اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان پرستاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان