دانلود و خرید کتاب کشتی بات؛ اولین نبرد مسعود آذرباد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کشتی بات؛ اولین نبرد اثر مسعود آذرباد

کتاب کشتی بات؛ اولین نبرد

معرفی کتاب کشتی بات؛ اولین نبرد

کتاب الکترونیکی «کشتی بات؛ اولین نبرد» نوشتهٔ مسعود آذرباد به تصویرگری مازیار سجک در انتشارات آثار سبز چاپ شده است. این‌ مجموعه در قسمت‌های متعدد به روایت دنباله‌دار ماجرای ربات‌ها می‌پردازد و آن را با یک داستان‌ خانوادگی در هم می‌آمیزد. در جلد نخست ما با شخصیت‌های قصه و ربات‌های آن‌ها آشنا می‌شویم. جنگ بین ربات‌ها را می‌بینیم و با شناخت ربات‌های پیروز تلاش می‌کنیم تا قهرمان احتمالی میدان مسابقات را بشناسیم.  این مجموعه کمیک استریپ ما را به دنیای ۱۰۰ سال بعد می‌برد و داستان نوجوان‌هایی را روایت می‌کند که با ربات‌های غول‌پیکر خود در حال رقابت با یکدیگر هستند.

درباره کتاب کشتی بات؛ اولین نبرد

 کشتی‌بات، داستان دو برادر نوجوان است که به کمک ربات‌های کشتی‌گیرشان ماجراهای تازه‌ای می‌آفرینند. روایتی علمی- تخیلی که با داستانی خانوادگی در هم می‌آمیزد و تا پایان داستان ما را مجذوب خود نگاه می‌دارد. پس اگر می‌خواهید سری به جهان آینده بزنید دست در دست این کتاب بگذارید. کمربندهایتان را محکم ببندید و آماده‌ی سفر به دنیای هیجان‌انگیز ربات‌ها شوید.

آدم‌های ۱۰۰ سال یا حتی ۲۰۰ سال بعد کجا زندگی می‌کنند؟ ساکن زمین هستند یا روی کره‌ ماه منزل گرفته‌اند؟ شاید هم از روی خاک قرمز رنگ مریخ به تاریخ اجداد زمینی خود می‌اندیشند. تکنولوژی تا کجا پیشرفت می‌کند؟ اصلا آن زمان همچنان آدم‌ها کارها را اداره می‌کنند یا دیگر اداره‌ همه‌چیز را به ربات‌ها سپرده‌اند؟

اگر اجداد ما امروز زنده می‌شدند و سرکی در گوشه کنار زندگیمان می‌کشیدند قطع به یقین از شرایط فرزندان امروزیشان شگفت‌زده می‌شدند. همه‌چیز برای آن‌ها جدید و هیجان‌انگیز می‌شد. خانه‌ها، ماشین‌ها، آدم‌ها، دنیای وسیع اینترنت، تلفن‌های همراه و… احتمالا ما هم اگر در زمان سفر ‌کنیم به همان اندازه از دنیای ۱۰۰ سال بعد شگفت‌زده می‌شویم.

این داستان ما را به حول و حوش ۱۰۰ سال بعد می‌برد تا سری به سیاره‌ ماه بزنیم و نظاره‌گر نبرد هیجان‌انگیز ربات‌های غول‌پیکر باشیم.

کتاب کشتی بات؛ اولین نبرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به نوجوانانی که به مطالعهٔ داستان‌های تخیلی علاقه‌ دارند، پیشنهاد می‌شود. 

نظرات کاربران

پویان
۱۴۰۰/۱۱/۲۰

خیلی باحاله مخصوصا شنگول جلد 2این کتاب کی میاد؟

آریا
۱۴۰۱/۱۲/۱۴

عالی فقط کوتاه بود

پارسا شهادیفر
۱۴۰۱/۰۲/۳۰

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان