دانلود و خرید کتاب مثل خرس ها نفس بکشیم کی را ویلی ترجمه فاطمه بردیده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مثل خرس ها نفس بکشیم

مثل خرس ها نفس بکشیم اثری از کی را ویلی برای کودکان است که با زبانی ساده روش‌های ذهن آگاهی برای آرامش و تمرکز کودکان را به آنان آموزش می‌دهد.

 درباره کتاب مثل خرس ها نفس بکشیم

آيا تا به حال احساس کرده‌ايد که کودکان می‌توانند با استفاده از يک کمک کوچک، خود را آرام کنند؟ يا ممکن است آنها به وسيله راهنمايی، ياد بگيرند که چگونه تمرکز کنند يا چگونه انرژی مثبت پيدا کنند. ذهن آگاهی، روشی است که افراد ياد می‌گيرند که در زمان حال زندگی کنند. زمانی که بچه ها متوجه می‌شوند که با کنترل تنفس می‌توانند بدنشان را کنترل کنند، می‌توانند در هر زمان و هر مکان نسبت به وضعيت خود آگاهی پيدا کنند. چگونگی آموزش مهارت‌های اساسی و تقويت زندگی بچه‌ها، سوالی است که در اين کتاب به آن پاسخ می دهيم.

تمرينات ذهن آگاهی ساده، سرگرم‌کننده و فوق العاده جذاب هستند. کودکان و نوجوانان (و والدين آنها) عاشق انجام اين فعاليت‌ها هستند. کودکانی که ذهن آگاهی دارند، کارهای خود را بهتر انجام می‌دهند، مهار‌های اجتماعی بالاتری دارند، بهتر می‌خوابند و عزت نفس و تمرکز بيشتر دارند، اضطراب وافسردگی آنها کاهش پيدا کرده و همچنين نمرات کلاسی آنها نيز افزايش می‌يابد. و اينها فقط آغاز تغييرات مثبت است.

با خواندن اين کتاب، بزرگسالان هم، ( مانند کودکان) شروع به انجام اين تمرينات می‌کنند اين تمرين‌ها بسيار جذاب و لذت‌بخش هستند و يکی از زيبايی‌های اين کتاب اين است که می‌توان تمرينات آن را در هر مکان: ماشين، کلاس، خانه و يا حتی زمين فوتبال انجام داد. با عمل به دستورات اين کتاب جذاب، می‌توانيد لحظاتی را برای تمرکز، آرامش و رکسب انرژی مثبت با کودکتان و يا با کودک درون خود اختصاص دهيد.

 خواندن کتاب مثل خرس ها نفس بکشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 هم کودکان و هم والدین آنها مخاطبان این کتاب‌اند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

حجم

۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان