دانلود و خرید کتاب دندان پزشکان دوره قاجار در مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه؛ جلد اول، فهرست اسناد محمد صدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دندان پزشکان دوره قاجار در مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه؛ جلد اول، فهرست اسناد اثر محمد صدر

کتاب دندان پزشکان دوره قاجار در مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه؛ جلد اول، فهرست اسناد

معرفی کتاب دندان پزشکان دوره قاجار در مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه؛ جلد اول، فهرست اسناد

کتاب دندان پزشکان دوره قاجار در مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه؛ جلد اول، فهرست اسناد نوشته محمد صدر و سمانه عربیان است. این کتاب را انتشارات اقیانوس علم منتشر کرده است.

درباره کتاب دندان پزشکان دوره قاجار در مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه؛ جلد اول، فهرست اسناد

مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه، به‌مثابۀ گنجینه‌ای که قدیمی‌ترین اسناد کشور در حوزۀ روابط خارجی را نگهداری می‌کند، اهمیت بسیار زیادی دارد. 

فهرست اسناد این مرکز در حوزۀ تاریخ‌ پزشکی تا کنون به‌طور مستقل و موضوعی منتشر نشده و دسترسی پژوهشگران و دانشجویان تاریخ علوم پزشکی به این اسناد و فهرست آنها تنها به‌صورت حضوری امکان‌پذیر است؛ گردآورندگان این اثر تصمیم به تهیۀ فهرستی موضوعی از اسناد پزشکی، علوم وابسته و اصطلاحات مرتبط با بیماری‌ها در سندهای این مرکز گرفتند تا پژوهشگران و علاقه‌مندان تاریخ ‌پزشکی و علوم وابسته بتوانند از راه دور و با فرصت کافی این اسناد را مورد بررسی و پژوهش قرار دهند.

کتاب دندان پزشکان دوره قاجار در مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه؛ جلد اول، فهرست اسناد شامل ۳۷۹ سند مرتبط با دندان‌پزشکان دورۀ قاجار است که در میان آنها اسامی ۳۷ دندان‌پزشک دورۀ قاجار به چشم می‌خورد، برخی از این اسامی، قبلاً در کتاب‌ها و پژوهش‌هایی که به تاریخ دندان‌پزشکی می‌پردازند نیامده‌اند؛ بنابراین انتشار این فهرست و اسناد، به تاریخ دندان‌پزشکی در دورۀ قاجار کمک قابل توجهی خواهد کرد.

برای سهولت در پیداکردن مطالب و استفادۀ موثرتر از این فهرست، چندین نمایۀ تخصصی مانند: نمایۀ اشخاص، القاب، فرستنده‌ها- گیرنده‌ها، مکان‌ها و مُهرها تنظیم و در انتهای کتاب آورده شده است.

خواندن کتاب دندان پزشکان دوره قاجار در مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه؛ جلد اول، فهرست اسناد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ پزشکی پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان