دانلود و خرید کتاب مقدمه ای برای والدین کلی میلر ترجمه زهرا امیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقدمه ای برای والدین اثر کلی میلر

کتاب مقدمه ای برای والدین

معرفی کتاب مقدمه ای برای والدین

مقدمه‌ای برای والدین نوشته کلی میلر کتابی در حوزه روان‌شناسی کودکان است که در انتشارات راز نهان به چاپ رسیده است. این کتاب درباره کودکان بیش‌فعال و فعالیت‌های سرگرم‌کننده برای آنان سخن می‌گوید.

 درباره کتاب مقدمه‌ای برای والدین

اگر شما در حال خواندن این کتاب هستید، پس هنوز شانس‌هایی برای شما وجود دارد. ممکن است که شما یک والد خویشاوند، معلم، مشاور، پرستار و یا درمانگر کودکی که مبتلا به اختلال بیش فعالی-نقص توجه است می‌باشید. باید به شما تبریک گفت که می‌خواهید چیزهای بیشتری در مورد اختلال بیش فعالی-نقص توجه می‌آموزید و چگونگی به‌کارگیری قوانین این کتاب در مورد بچه‌ها و دانش‌آموزان و مراجعینتان را فرامی‌گیرید. این موضوع نیز فوق‌العاده است که در مورد فهمیدن عوامل اختلال بیش‌فعالی-نقص توجه به‌صورت فعال عمل می‌کنید. شما از طرف فرزندانتان که برایتان نیز ارزش بسیار دارند تفاوت‌های‌ خارق‌العاده‌ای را ایجاد خواهید کرد.

کلی میلر، پزشک مددکار اجتماعی با کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی-نقص توجه و همچنین مراقبین آن‌ها به فعالیت و تحقیق و بررسی می‌پردازد. او مادر دو فرزند مبتلا به اختلال بیش فعالی-نقص توجه است.و چالش‌ها، ناامیدی و غم و اندوه زیادی را ازین بابت پشت سر گذاشته است.

او در این کتاب، از رویکردی به نام رویکرد مبتنی بر قدرت استفاده می‌کند.او می‌کوشد از طریق نقاط قوت هر کودک یک جاده‌ی اعتمادبه‌نفس برایش ایجاد نماید. به‌عبارت‌دیگر،  تأکید می‌کند که کودک شما می‌تواند به‌جای کارهای غلط کارهای درست هم انجام دهد. در برخی سطوح، کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی- نقص توجه می‌توانند محدودیت خود را درک کنند و ممکن است در حال حاضر با یک دید منفی در جهان قدم بگذارند- این دیدگاه به کودکان هیچ کمکی نمی‌کند و ما باید از طریقی قدرتشان را بلا ببریم و به آن‌ها نشان دهیم که می‌توانند حتی با داشتن اختلال بیش فعالی-نقص توجه زندگی کامل و بی‌نقصی را تجربه کنند.

یادگیری این مهارت‌ها به‌ویژه در سنین جوانی، می‌تواند به آن‌ها کمک فراوانی بکند.  کلی می‌گوید: «من می‌دانم که به‌عنوان والد و یا پزشک، زمان ما بسیار محدود می‌باشد و بچه‌ها می‌توانند در طول زمان تحمل کمی در برابر مشکلات داشته باشند، بنابراین سعی کردم تمریناتی را اختصاص دهم تا خودشان بتوانند به‌آسانی آن‌ها را انجام دهند.»

خواندن کتاب مقدمه‌ای برای والدین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدینی که کودکان مبتلا به بیش‌فعالی و اختلال نقص توجه دارند مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

fatima
۱۴۰۰/۱۲/۱۱

ترجمه بسیار ضعیف و بده.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان